Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Viime viikon miiteissä jäsenennätys!!!!

Oli loistavaa viime torstaina siellä Vantaa-miitissä, kun paikalla oli peräti 12 foorumilaista. Ja sit lauantaina kun oli ne mun ja Poisonin synttärit ja Lost Paradise, näkyi illan aikana ainakin 16 foorumilaista, eli aikamoinen ennätys kyl oli loppuviikko, ja ERITTÄIN kiva sellainen! Jatketaan samaan malliin! Psst.. Miittejä tulossa pian lisää...

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Lisää miittejä jee

...öhöm...

Se on tosiaan mukavaa kun on paljon immeisiä joiden kanssa sosialisoida. enemmän vaan porukkaa mukaan

(silloin tosin tarvitaan vallata koko Waynes)

No one can take the hits for you. Be strong and you'll survive.

kiva juttu

Ninni, millaisia miittejä olet suunnitellut?

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

Oi, vau! Upeeta! Ens kerralla me voidaankin sit jo vallata koko waynes, ellei saada soihtua vallattua

Ja on ollu oikein positiivista että on uusia naamoja tullu paikalle, enemmänkin olis ihan jees

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Swanette

Lainaus: Ninni

Ja sit lauantaina kun oli ne mun ja Poisonin synttärit ja Lost Paradise, näkyi illan aikana ainakin 16 foorumilaista

Mitäh? =) Mie en huomannut siellä Lostissa kuin muutaman foorumilaisen. o_O No voi harmi, etten huomannut sitten muita... Tuli vietettyä ilta aika pitkälti vanhojen tuttujen kanssa, joita en ollut nähnyt pitkiin aikoihin, olisi kyllä pitänyt jäädä pitemmäksikin aikaa juttelemaan foorumilaisten kanssa. Ninnille ja poisonille myöhäiset syntärionnittelut, en tiedä kuulitteko kun sanoin silloin.

Niin ja tosi hienoa, että miitteihin on nyt tullut lisää porukkaa.

Miittejä tulossa pian lisää...

Niihin vaan kaikki mukaan sitten.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

Lainaus: Kuutar

Ninni, millaisia miittejä olet suunnitellut?

No ainakin siellä Kahvila Soihdussa aletaan pitää kuukausittain illanistujaisia. Sit ois kaikenmoista heviristeilyä ym, mut liian kalliita. Vois pitää ihan sellasen perus-kahvila-miitin vaik siellä Baker'sissa, ja sellasena päivänä jonka jälkeen olis joku goottiklubi jonne sieltä vois lähtee. Ulkona ei enää pahemmin pysty istuskeleen, ja olihan noita kesämiittejä jo aika monta.
Viime vuonna kun järkkäsin foorumilaisille ne halloween-bileet himassani, päätin et siitä tulee jokavuotinen perinne. Mut nyt meillä on se hemmetin putkiremppa, kämppä asuinkelvoton. Tristessa onneks pitää halloween-bileet, joten se ongelma on ratkaistu. Mut nyt pitäs hoitaa ne ry-paperit, niin vois sen tiimoilta sit alkaa suunnittelen. Ja Kuunsilta soitti miehelleen ja kysy Glorian vuokraa, sinne vois järkkää oikeen kunnon miitin; ehkä bändi, vähintään dj. Ja alaikäiset pääsee mukaan, paitsi ylös parvelle. Se Glorian vuokra on muuten 1000 euroo.
Ei täs nyt oikeen sen kummempia. Jos mun hima olis kunnossa, järkkäisin vaik joka viikolle leffailtaa, bileitä tms, mut se onnistuu vasta joulukuussa, kun remppa on valmis. Pakko sen on olla sit valmis et voin taas pitää pikkujoulut teille!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Lainaus: Swanette

Ninnille ja poisonille myöhäiset syntärionnittelut, en tiedä kuulitteko kun sanoin silloin.

Suuret kiitokset!!! Varmaan mä kuulin kun onnittelit ja kuulin varmaan paljo muutakin, mut olin niin hemmetin kännissä, etten muista juuri mitään puheita... (mut se känni oli oikeutettua nyt synttäripäivänä, eiköstä? )

(mut se känni oli oikeutettua nyt synttäripäivänä, eiköstä? )

Oli toki.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Muokkasi: Kuutar

Vois pitää ihan sellasen perus-kahvila-miitin vaik siellä Baker'sissa, ja sellasena päivänä jonka jälkeen olis joku goottiklubi jonne sieltä vois lähtee.

tuota samaa olen meinannut itsekin ehdottaa jo monta kertaa, haluaisin lähteä jonnekin klubille mieluummin porukalla kuin yksin

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

Seuraava Lost Paradise...?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Unholysacrament, Selah, MustaHukka, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!