Lainaus: Kuutar
Ninni, millaisia miittejä olet suunnitellut?
No ainakin siellä Kahvila Soihdussa aletaan pitää kuukausittain illanistujaisia. Sit ois kaikenmoista heviristeilyä ym, mut liian kalliita. Vois pitää ihan sellasen perus-kahvila-miitin vaik siellä Baker'sissa, ja sellasena päivänä jonka jälkeen olis joku goottiklubi jonne sieltä vois lähtee. Ulkona ei enää pahemmin pysty istuskeleen, ja olihan noita kesämiittejä jo aika monta.
Viime vuonna kun järkkäsin foorumilaisille ne halloween-bileet himassani, päätin et siitä tulee jokavuotinen perinne. Mut nyt meillä on se hemmetin putkiremppa, kämppä asuinkelvoton. Tristessa onneks pitää halloween-bileet, joten se ongelma on ratkaistu. Mut nyt pitäs hoitaa ne ry-paperit, niin vois sen tiimoilta sit alkaa suunnittelen. Ja Kuunsilta soitti miehelleen ja kysy Glorian vuokraa, sinne vois järkkää oikeen kunnon miitin; ehkä bändi, vähintään dj. Ja alaikäiset pääsee mukaan, paitsi ylös parvelle. Se Glorian vuokra on muuten 1000 euroo.
Ei täs nyt oikeen sen kummempia. Jos mun hima olis kunnossa, järkkäisin vaik joka viikolle leffailtaa, bileitä tms, mut se onnistuu vasta joulukuussa, kun remppa on valmis. Pakko sen on olla sit valmis et voin taas pitää pikkujoulut teille!
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.