Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Lost Paradisen kuvat galleriassa!

Näin. Piti taas sulkee galleria muilta et pystyin laittaan kuvia, ei sinne muuten ois edes päässyt. Mut yrittäkää kattoo kuvia, Kuopassa tekee piakkoin asialle jotain, et galtsu saadaan pyöriin sukkelampaa.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Oon nyt muutamana päivänä yrittänyt päästä galleriaan, muttei sinne oo mitään asiaa. Jotenkin sen konffaus nyt mättää, ei tuollaista galleriaa voi mitenkään toteuttaa noin hitaasti, jos kaikki toimii. Yleensä se vain latailee muutamia minuutteja ja lopettaa sitten kesken leikin, ilmeisesti koneetkin tylsistyvät ennen pitkää.

Kerran sain jopa virheilmon ruudulle:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (11) in /home/goottiga/public_html/includes/database.php on line 7

Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (11)

Eipä tuosta nyt muuta käy oikein selville, paitsi ettei palvelimen tietokanta vastaa.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

mä en oo kans päässy galleriaan....saattaa ladata 15 minsaa kunnes iskee erroria :/

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

Lainaus: blackwolver

mä en oo kans päässy galleriaan....saattaa ladata 15 minsaa kunnes iskee erroria :/

Joo, se on valitettavaa. Se on samanlaista temppuilua kuvia laittaessa
Kuopassa on kuitenkin lupaillut parannusta jatkossa

pimeys=hulluus

Lainaus: poison

Joo, se on valitettavaa. Se on samanlaista temppuilua kuvia laittaessa
Kuopassa on kuitenkin lupaillut parannusta jatkossa

Toivottavasti sitten toimii, olisi kiva nähdä kuvia.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Lainaus: Iiriva

Toivottavasti sitten toimii, olisi kiva nähdä kuvia.

No eipä siellä nyt niin paljon "uusia" olekaan, ei viitsi laittaa kun sitten vasta kun homma on korjattu. Ja kun niiden mun tuparikuvienkin kanssa on ongelma kun niitä pitää ensin sensuroida, mutta eivät menneet tälle ko sensuroijalle perille e-mailiin, nyt pitää muuta kautta laittaa. Eli ilmotellaan sitten kun galtsussa jotain katottavaa.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Haltijanainen, poison, Kryo, MustaHukka). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!