Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Tulevat goottimiitit!

Noniin. Tässä nyt olis vähän tietoa tulevista miiteistä:
1. 20.10 Olis tarkotus mennä Baker'siin kahvitteleen ja jutusteleen alkuillasta, ja sieltä sit halukkaat (ja täysi-ikäiset) lähtee Lost Paradise-klubille. Tästä on jo aiemmin puhuttu, ja useita se tuntui kiinnostavan. Kertokaa siis jos pääsette!
2. 31.10 Kahvila Soihdussa illanistujaiset (mikäli kahvilasta tulee varmistus, että mesta saadaan) Ilmoittautukaa tännekkin.
3. 2.11 Tristessa järjestää halloweenbileet. Minähän otin sen perinteeksi viime vuoden bileiden jälkeen, mut sen kirotun putkirempan takia en voi himassani bileitä pitää, joten kaikki siis Tristessan bileisiin! Ja halloweenin jälkeen valitaan jälleen kerran miss- ja mister-halloweenit vaatetuksen perusteella, joten naamiaisvetimet ovat suotavia, ei pakollisia. Tällä hetkellä Iiriva ja Dragula kantavat miss- ja mister-halloweenien titteleitä, miten käy tänä vuonna...

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Minä ilmottaudun ainakin nyt siihen Soihtuun, jos se saadaan järjestettyä, Dragulasta en tiedä. Mutta Halloween-miittiin yritämme molemmat.

Lainaus: Ninni

Tällä hetkellä Iiriva ja Dragula kantavat miss- ja mister-halloweenien titteleitä, miten käy tänä vuonna...

No äh... ' Toivottavasti tänä vuonna on paljon enemmän ja paljon parempia asuja ihmisillä!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Tristessan bileisiin oon jo alustavasti ilmoittautunu ja se pitää edelleen. Sit myös ainakin tonne soihtuun ilmottaudun.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

Soihtuun voisin kait kans tulla. Mutta en osaa mennä sinne =/

En Oikein Ymmärrä!

Lainaus: Suokas

Soihtuun voisin kait kans tulla. Mutta en osaa mennä sinne =/

Joo, katotaan nyt tuleeko sieltä varausvahvistus. Se on siinä eduskuntatalon takana. Katsopa www.soihtu.org

pimeys=hulluus

Lainaus: poison

Se on siinä eduskuntatalon takana.

No kyllä mun pitäis sit sinne osaa

En Oikein Ymmärrä!

Mie pyrin saapumaan näihin kaikkiin

Does it really matter?

Lainaus: Aditu

Mie pyrin saapumaan näihin kaikkiin

No, kiva kuulla. Kerron sen Soihtu-kahvilan varmasti, heti kun saan niiltä varmistuksen !

pimeys=hulluus

Mahtavaa. Mä ainakin ootan Soihtuu innolla

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Muokkasi: poison

Lainaus: pikkumyy

Mahtavaa. Mä ainakin ootan Soihtuu innolla

Joo, eli se goottikahvila 31.10. klo 17-21, kahvila Soihdussa on varmistunut. Tästä on myös oma ketju "goottikahvila" http://www.gootti.net/keskustelu/7_937_11.html

pimeys=hulluus

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 18 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (neo_shaman, Kryo, Heetteri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!