Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Sally Mannin valokuvanäyttely Tennispalatsilla!

Niin että tällainen olisi nyt meneillään, kestää tammikuun alkuun saakka. Perjantaina siellä oltiin Aditun ja Saarroksen kanssa aika kauankin, oli niin upeita ne teokset. Eli näyttely koostuu kolmesta osiosta: ensimmäisenä alastonkuvia Sallyn omista lapsista (aiheutti vuonna 1992 kohun Usa:ssa), toisena "Syvä etelä", jossa upeita maisemakuvia (kaikki Mannin valokuvat mustavalkoisia) ja kolmantena käsitellään kuolemaa. Sally kaivoi jopa oman koiransa haudasta ja kuvasi sen luita, nahkaa ym, ja pääsi kuvaamaan mädäntyviä ruumiita tutkimuspaikalle, jossa tutkittiin ruumiiden hajoamista luonnontilassa. Osa kuvista saattaa järkyttää joitain herkempiä, mutta on se niin ihmeellistä, miten Sally löytää mätänevästä ruumiistakin niin paljon kauneutta! Kannattaa todellakin mennä katsomaan, ja 16.11 paikalle saapuu itse Sally Mann, Amerikan paras valokuvaaja kertomaan teoksistaan, joten meikäläinen menee taatusti toistamiseen silloin!
SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI JOKAISELLE TAITEESTA JA VALOKUVISTA KIINNOSTUNEELLE!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Eli siellä on pakko käydä. Jos ensi viikolla saisi aikaiseksi.

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

oh, kuulostaa upealta! Pakkohan tuolla on piipahtaa!

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

Minä kävin tänään tuolla näyttelyssä. Täytyy sanoa, että kuvat olivat upeita, ja osin myös goottimaisia. Kannattaa muistaa, että perjantaisin on vapaa pääsy. Suosittelen käymään

pimeys=hulluus

Se Sally Mannin vierailu Tennarissa on muuten 13. eikä 16.11 esitteen mukaan. Mäkin olen menossa, jos mitenkään on aikaa. Kiinnostaa jo ihan vaan siksi, että Mann sai niin huonoa palautetta Jenkeissä. Ehkäpä täällä Suomessa ollaan kiinostuneempia :>

what about the fairies?

Lainaus: Saarros

Se Sally Mannin vierailu Tennarissa on muuten 13. eikä 16.11 esitteen mukaan. Mäkin olen menossa, jos mitenkään on aikaa.

Mä kuulin jostain, että se olis täyteen buukattu, kun sinne kai piti ilmoittautua ennakkoon

pimeys=hulluus

Lainaus: poison

Mä kuulin jostain, että se olis täyteen buukattu, kun sinne kai piti ilmoittautua ennakkoon

Äh! Näin lukeekin paikan sivuilla www.taidemuseo.fi . Nyt kyllä ärsyttää, tottakai sinne ois pitäny varata etukäteen liput.

Voisi tietty kysellä peruutuslippuja, nekin varmasti menee nopiaan. :/

Moderaattori muokkasi:Linkki toimivaksi

what about the fairies?

Pitänee huomenna yrittää siellä käydä

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Minä käväisin ihailemassa kyseisen näyttelyn kuvia viime kuussa. Voi miten upeita kyllä olivat, täytyy myöntää. Erityisesti pidin maisemakuvista, niissä oli kaikissa jotakin mystistä tunnelmaa.
Oliko kukaan muuten kuitenkaan siellä silloin, kun itse Sally Mann oli paikalla?

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Heetteri, Tyhjäpää, blood). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!