Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Ken on käynyt goottimiitissä?

• Vastaa
En ole käynyt vielä, mutta Kuopiomiittiin olen kyllä menossa.

Sinua etsin, sinua odotan sinä valaiset öisen maailman nouse jo kuu, nouse jo kuu. lapsesi tähdet, heidän joukkoon haluan.

• Vastaa
En ole vielä käynyt, mutta aion. Tähän asti ei ole oikein ollut rahaa lähteä, kun miitit on aina niin pahuksen kaukana ja itse olen surkea tapaamisten järjestelijä

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa
Eipä ole vielä kerinnyt käymään.. (Miitit aina vähän kaukana)

Kitty Kuittaa.

• Vastaa
olisihan sitä ihan kiva nähdä muitakin samanhenkisiä ihmisiä... pelottaa vaan, muuten lähtisin varmasti vaikka kuopioon tapaamaan. jos vaikka saisi kerättyä tarpeeksi rohkeutta niin sitten...
  • Vastaa
En ole käynyt, kun kaikki on niin kaukana täältä korvesta, ja kukaan ei voi viedä minua sinne ja taksiinkaan ei ole rahaa. Että niin.

Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato. Mitäs sitten kävi, kun Toivo kuoli?

• Vastaa

Lainaus: Kybele

pelottaa vaan, muuten lähtisin varmasti vaikka kuopioon tapaamaan.

Ei meitä tarvitse pelätä! Tule vaan, jos huvittaa, ei sua siellä syödä!

Sinua etsin, sinua odotan sinä valaiset öisen maailman nouse jo kuu, nouse jo kuu. lapsesi tähdet, heidän joukkoon haluan.

• Vastaa
kiitos Irodorareta, tuo rohkaisi! pitää katsoa että onko varaa lähteä kuopioon päin, ja tietenkin riippuu mikä päivä, töissä kun olen.
  • Vastaa
Jyväskylään miitti!

Kitty Kuittaa.

• Muokkasi: DarkMessiah
  • Vastaa
Yhdessä miitissä olen ollut, ja voin kyllä ehdottoman lämpimästi suositella miiteissä käymistä kaikille. Erittäin hyvä tapa löytää uusia ystäviä, ja kenties jotain parempaakin...

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Muokkasi: Ukuli
  • Vastaa
Joensuun ekassa miitissä ja oli kivaa siltä osin kun kunto kesti. Koitan mennä uudestaankin, jos vain uutta miittiä järjestetään sopivalla aikaa.

~ Uku

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Banshee, Lacy gloom). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää web forum software miniBB © 2001—2008.