Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Ken on käynyt goottimiitissä?

• Vastaa
Voisin käydäkin, mutta kaikkein lähinpänäkin järjestettäviin miitteihin kertyy matkaa about sata kilsaa. Täältäpäin ei taida olla peräisin kuin 2 (?) aktiivisempaa foorumilaista.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
edustin itseäni joensuun ensimmäisissä.

amen..

• Vastaa

Lainaus: Sire

Täältäpäin ei taida olla peräisin kuin 2 (?) aktiivisempaa foorumilaista.

mistäpäin on sieltäpäin?

En Oikein Ymmärrä!

• Vastaa
Kuten varmaan suurin osa tietää, olen käynyt IHAN JOKA IKISESSÄ miitissä, eipä yksikään ole väliin jäänyt. Keksin silloin kesällä 2006 et vois järjestää miittejä, ja 25.8.2006 se eka sit pidettiin. Ja kyl se miittien keksiminen kannatti, koska nyt on niitä jo 32 ollut ja jengi on saanut tutustua toisiinsa ja paljon uusia ystäviä saanut!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
ensimmäisen miitin järjestin täälä päin

End Of Innocence

• Vastaa
Nyt olen käynyt miitissä! Ja hauskaa oli.

Sinua etsin, sinua odotan sinä valaiset öisen maailman nouse jo kuu, nouse jo kuu. lapsesi tähdet, heidän joukkoon haluan.

• Vastaa
Onko Barbiekin käynyt? heehehe...oli ihan pakko (otsikkoon viitaten tämä vitsi)

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Kuopio-miitissä tapailin ihmisiä ja kivaahan siellä oli

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
Yhdessä miitissä olen käynyt enkä usko sen jäävän viimeiseksi

"What's the fun in being a wolf if the sheep aren't running."

• Vastaa
En ole käynyt ollenkaan mutta pitäisi varmaan. En tiedä. En uskalla

"And his eyes have all the seeming of a demon's that is dreaming"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää online community software miniBB © 2001—2008.