Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Ken on käynyt goottimiitissä?

• Vastaa
Olen käynyt muutaman kerran ja voisin käydä uudestaankin jos vain täällä Oulun korkeudella elelevä populaatio tulisi niihin miitteihin.
  • Vastaa

Lainaus: UndyingDreams

En ole käynyt ollenkaan mutta pitäisi varmaan. En tiedä. En uskalla

Kannattaa uskaltaa. On aina mukavaa kun miitteihin tulee uusia ihmisiä.

Ensilumi satoi kahdesti

• Vastaa
Ihh.. Tuskaan varmaan olen tulossa, että jos siellä järjestetään miittiä, niin voi olla että siellä sitten voin tavata foorumin toisia jäseniä

Anteeksi epäselvyys

Kiitos, anteeksi ja ei.

• Vastaa

Lainaus: Barokki

Ihh.. Tuskaan varmaan olen tulossa, että jos siellä järjestetään miittiä, niin voi olla että siellä sitten voin tavata foorumin toisia jäseniä

Tuskassa järjestetään ehdottomasti miitti

pimeys=hulluus

• Vastaa
Lumoushan on Tuskan kanssa ollut kai samaan aikaan useaman(?) vuoden ajan...onko kukaan foorumilaisista menossa ensi kesänä Lumoukseen? Itse ajattelin mennä ensimmäistä kertaa sinne...onko siellä järjestetty miittiä koskaan?

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa

Lainaus: poison

Tuskassa järjestetään ehdottomasti miitti

No sinne sitten!

Kiitos, anteeksi ja ei.

• Vastaa
Anteeksi, mutta onko teidän mielestänne hyväksyttävää ottaa mukaan miittiin kaveri joka haluaa vain tulla katsomaan millaista porukkaa miiteissä käy, olematta kuitenkaan itse gootti?

Aliquando insanire iucundum est.

• Vastaa
Haluaisin kyllä tulla, mutta pitäisi silloin raahautua Helsinkiin... No, ehkä jo tänä vuonna. Tuskaan tosin en ole menossa, mutta jos Lumoukseen on menijöitä niin sinne miitti. Olisi hienoa...

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Vastaa
Olisihan se varmaan ihan mukavaa tulla katsomaan millaista porukkaa täällä oikeen on, tiedä sitten uskallanko.

Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa. http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=24803

• Vastaa

Lainaus: Anna

tiedä sitten uskallanko.

Niin pelottaviksiko nää keskustelut täällä foorumilla menee?

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Dragon9, BlackLotus, Vampira_666). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää discussion forum software miniBB © 2001—2008.