Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Ken on käynyt goottimiitissä?

• Vastaa
Kesälomalla olis kiva käydä jossain gootti miitissä =P

*~+ R.I.P +~*

• Vastaa

Lainaus: misa

Kesälomalla olis kiva käydä jossain gootti miitissä

Minullakin oikeastaan ainoa mahdollisuus käydä miiteissä olisi kesälomalla ja tämäkin tietty riippuu siitä, saanko tänäkään kesänä mitään töitä itselleni. :/

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
kyl sä saat =P

*~+ R.I.P +~*

• Vastaa
Harvoin on huvitusta mennä mihinkään miittingeihin. yhdet halloweenit kävin ja sekin meni siihen että ryyppäsin itteni pöydän alle

All things are ment to be searced, Some things arent ment to be found.

• Vastaa
Veronica, hehee... Muistan hämärästi jotain tällaista tapahtuneen. Oi niitä hyviä aikoja.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Viel' en tämän foorumin miiteissä ole ollut,
mutta toivottavasti saan joskus raahauduttua paikalle.
  • Vastaa
Olen niin uus jäsen, että en tiedä viitsinö heti sinkoilla mukaan. En tunne edes ketään koko foorumista!*kriisi*

Mau?

• Vastaa

Lainaus: Bloody Susie

Olen niin uus jäsen, että en tiedä viitsinö heti sinkoilla mukaan. En tunne edes ketään koko foorumista!*kriisi*

Eipä juuri kukaan muukaan toisia foorumilaisia ole tuntenut ennen kuin on lähtenyt miittailemaan Sitä myötä tutustuu. Mukaan vain!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Veronica

yhdet halloweenit kävin ja sekin meni siihen että ryyppäsin itteni pöydän alle

Ja mä viel laitoin sen kuvan galtsuun kun makaat meidän olkkarin pöydän alla! Hehee

Lainaus: kuopassa

Veronica, hehee... Muistan hämärästi jotain tällaista tapahtuneen. Oi niitä hyviä aikoja.

Muistaakos herra Kuopassa sitä miksi muistat asian niin hämärästi? Tuleeko mitään mieleen Ninnin ja Kuunsillan kännisten koottien pelastuspartiosta ja siitä, kun eräät äijät oli ihan hukassa siel kerrostalojen katveessa ja toinen näki vihreen kuusen ja punaisen talon, ja toinen vihreen talon ja punaisen kuusen? Hyvät ajat tosiaan, hihii

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Harmi muuten et nää foorumin uudet tulokkat ei pääse näkeen niitä "vanhojen hyvien aikojen" miittikuvia, kun galleria ei toimi. Sillon alussa meno oli aika hulppeaa ja melkoista dokausta

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Jenaldo, groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!