Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Ninnuskan illanistujaiset

Juu, eli tällasta ajattelin, et vois pitää tossa loppukuusta tai ens kuun alusta meillä vaik leffaillan tai ihan vaan illanistujaiset. Joten ehdotelkaa ajankohtaa!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

käviskö 30 päivä?

En Oikein Ymmärrä!

Lainaus: Suokas

käviskö 30 päivä?

Mulle ainakin vois käydä

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

Pitää pistää harkintaan Periaatteessa kävisi kyllä tuo 30.01.08 , seuraarava päivänä kun olen lähdössä Prahaan. Myöhään en voi siis kekkuloida, mutta voisin kuitenkin kun lento taisi lähteä vasta iltapäivän puolella.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Taitaapa jäädä väliin, kun on kuitenkin kuuden aikoihin sit seuraavana aamuna herätys. Tai ainaskaa ei voi mitenkää myöhään viipyillä, jos ne siis on toi 30 päivä.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

Keskellä viikkoa näyttääpi olevan. Oisko muita ehdotuksia? Vai käykö toi 30.1 kuin monelle?

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Voisin heittää ehdotuksena, että 1. päivä perjantaina tahi 2. päivä lauantaina. Viikolla on useimmilla kuitenkin koulut ja työt sun muut, joten viikonloppu olisi ehkä siltä kannalta mielekkäämpi vaihtoehto.

Does it really matter?

Lainaus: Aditu

Voisin heittää ehdotuksena, että 1. päivä perjantaina tahi 2. päivä lauantaina. Viikolla on useimmilla kuitenkin koulut ja työt sun muut, joten viikonloppu olisi ehkä siltä kannalta mielekkäämpi vaihtoehto.

No, minä en ainakaan pääse silloin, mutta menkää muut ihmeessä. Mie olen Prahassa

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Mulle kyllä käy 1. tai 2. päivä ainakin näillä näkymin.

• Muokkasi: HepZusi
viikonloppu vois käydä minullekki paremmin.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Silence, Berzerker, blood, groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!