Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Ninnin miittikuvien linkit

• Vastaa

Lainaus: Aditu

Kauankos on äänestysaikaa ennen tulosten julistamista?

Äänestysaikaa on 20.1.2008 saakka.

Lainaus: Swanette

samasta ip-osoitteesta saa äänestää vain kerran.

No ei auta kuin pistää mutsi äänestään huomen duunista! Vai onnistuiskohan tuo luurilla...?

Lainaus: Rigis

Minä en ole sitten mukana äänestyksessä, en ollut edes pukeutunut asianmukaiseen kostyymiin

Ideana ei ole kostyymit, vaan ihmisiä äänestetään vaan sillä perusteella, kuka kenenkin silmää ilahduttaa. Eli ei ole väliä mitä on päälleen pukenut, suurella osalla ei ollut kostyymia. Ellet jostain muusta syystä halua olla kisassa mukana, sinut voidaan poistaa äänestyslistalta.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Ellet jostain muusta syystä halua olla kisassa mukana, sinut voidaan poistaa äänestyslistalta.

Poistun mielelläni takavasemmalle.

Count your blessings instead of sheep

• Vastaa
Alampas lisään kohta lisää miittikuvia, ilmotan sit kun voitte mennä katsoon!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
http://www.flickr.com/photos/22742288@N04/?saved=1
Nonii, siinä linkki seuraaviin miittikuviin: 28. miitti Tennispalatsilla, 29. miitti (Cafe Soihtu vol.2) ja joulukuun Trauma-kuvat.

• Vastaa
flickr on hierojalla. Ei pääse kattoon kuvii =[

En Oikein Ymmärrä!

• Vastaa

Lainaus: Suokas

flickr on hierojalla.

Haahaa niinpäs onkin

Count your blessings instead of sheep

• Vastaa
Vai niin. No eipä sillä väliä kun sinne oli eksynyt ystävästäni pari epätoivottua kuvaa, niin ehdin käydä poistaan ne ennen ku moni niitä näkee. Ja tälle ystävälleni pahoittelen suuresti. Selitän myöhemmin miks ne kuvat sinne livahti. Mut tänään olis tarkotus laittaa pikkujoulukuvat!

• Vastaa
Mäpäs nappasen ton minusta otetun Tr@umakuvan itelleni ja pistän ehkä irkki-galleriaanki jos se vaan sopii kuvaajalle?

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
Kuvista päätellen pikkujouluissa oli loppuillasta oikein rattoisaa Sääli vain että meikäläisellä oli samana iltana kahdet muutkin kemut niin en päässyt seurastanne nauttimaan kun sen lyhyen hetken vain, ennen kuin liikuin sitten etiäpäin muualle

Does it really matter?

• Vastaa
http://www.flickr.com/photos/22742288@N04/?saved=1
Siellä siis nyt ne pikkujoulukuvat!

Lainaus: HepZusi

Mäpäs nappasen ton minusta otetun Tr@umakuvan itelleni ja pistän ehkä irkki-galleriaanki jos se vaan sopii kuvaajalle?

Ei edes tarvi kysyä, tottakai sopii!

Lainaus: Aditu

Kuvista päätellen pikkujouluissa oli loppuillasta oikein rattoisaa

Kyllähän siel oli. Hoidin sieltä Trauma-kuvista ne 3 pois, pahoittelen virhettä!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Amelia De Vlarie, Mortica, pimeyden_hehku, die Winterreise). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!