Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Ninnin miittikuvien linkit

• Muokkasi: poison
  • Vastaa
Kun puhuitte tuosta goottikahvilasta, niin en ole saanut vastausta varaukseeni. Pitää varmaan huomenna mailata uudestaan. Ei kai meillä viimeks ollut liikaa mölyä ja kohkaamista

pimeys=hulluus

• Vastaa
Äh, sitä samaa mitä aina ennenki. Kai....?? Mitä mieltä muut on??!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Vikasta linkista puuttuu Flickristä koo-kirjain!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Vikasta linkista puuttuu Flickristä koo-kirjain!

Aha, no sit se ei toimi, käympäs nopee muokkaan!!! Kiitti Piisqli vinkistä!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Kuvat oli mukava nähdä,
  • Vastaa

Lainaus: GothM

Kuvat oli mukava nähdä

No etkai sä nyt näin nopee kattonu about viittäsataa kuvaa??

• Vastaa
mö olen nopea mies selaamaa kuvia, ja kyllä katsoin lähes jokaisen kuvan jossa olit, ja paljon muitakin sillai tarkemmat mut kaikki kyl katoin läpi ainakin.
  • Vastaa
Olipas melekoista menoa tuolla synttäreillä! Ainakin yksi pieni foorumilainen näytti olevan elävä esimerkki termille laitamyötäinen.

*voi jospa oisin ollut mukana*

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
http://www.flickr.com/photos/9237835@N05/tags/goot tinet/
Pistetääs tännekin tämä linkki Hämeenlinnan miitistä Osaa muutkin sitten eksyä meitin miittikuviin...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
On kyllä tosiaan niin kauniita ja komeita ihmisiä, etten varmasti ikinä uskalla
mihinkään lähteä tämän näköisenä. :|

Älä lainaa muiden mielipiteitä, keksi omat.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Amelia De Vlarie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!