Gootti.net

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Ninnin miittikuvien linkit

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa

Lainaus: TaruinenAave

meinataan syödä sut seuraavassa miitissä!

Kuullostaa huolestuttavalta...
Moi taas kaikille ihanaisille ja ihamiehille!!! Sori etten ole foorumilla paljoa ehtinyt käymään, mutta on niin kauhee sähläys joka suuntaan.
Tässä viime Manga Cafe'n kuvat: http://www.flickr.com/photos/41551232@N05/?saved=1
Jos muistin jonkun nimen väärin tms niin kertokaahan!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Pikkujoulukuvat

Jos joku haluu kuvansa / nikkinsä pois esiltä niin ilmoittakoon miulle.

"Kaiken onnen tavoittelun looginen päätepiste on hulluus."

Hihii, Kalmankouran kuvissa mulla näytti tukka paremman väriseltä ku oman kameran kuvissa ja myöskin käsivarsien lihakset jotenkin näyttivät isommilta
Tässä siis mun kameralla otetut ( ja kronologisessa järjestyksessä tietysti! ) http://www.flickr.com/photos/41551232@N05/

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Pitkästä aikaa täällä... (netti sekä kone paskana himas, joten TaruisenAaveen ompulla napsuttelen) Laitoimme hieman valokuvia joulunvietosta sekä uuden vuoden hulinoista Joten tässäpä meidän omat joulujuhlat, minun joulu Kokkolassa sekä uutena vuotena punkut&paukut
URL

Joulun aikaa hyvässä seurassa ei mikään voita...
UudenVuoden hulinoita..missä räjähdykset...

Ihania lahjoja kaikilla.Musta Lepakko ja Alien.....Finland-Uniikkikäsityötä...Mistä kaikesta sitä onkaan "jäänyt "paitsioon!!

KIITOS NINNI... .Mahtavista kuvistas meille...
Nälkä kasvaa syödessä...
Nonii, moikka pitkästä aikaa kaikille foorumilaisille!!! Tässäpä olisi nyt rutkasti kuvia viime viikonlopun SCHATTEN TEN YEARS FUNERAL PARTY:ista, ja sehän oli viimeinen Schatten Mutta riemukkaita kuvia löytyypi tästä (uudesta) linkistä: http://www.flickr.com/photos/46771699@N05/?saved=1

• Vastaa
Hienoja kuvia, kyllä se Ninni vaan osaa. Kiitoksia, toivottavasti jatkossa näemme yhtä hienoja otoksia

Tuli, vesi , maa, ilma. Elementit taitajilta. Ensin palaa, sitten kastuu. Maassa maatuu ja ilmaan haihtuu.

• Vastaa
Päivällä mietin vielä että jos en olisi kuvissa naamailut, mutta mitenkäs taas kävikään

naamakirjassa katselin kun minusta oli kaverit laittaneet kuvia kolmelta perättäiseltä viikonlopulta kuvia, niin kaikissa oli tuo sama ilme

Live for riding. Ride for living

Lainaus: Ninni

SCHATTEN TEN YEARS FUNERAL PARTY:ista, ja sehän oli viimeinen Schatten

Voi voi kunpa niitä kuvia olisi ollut Paaaaaaaaaaaaaaaljon enemmän"?

Tuleekohan näitä kuvia sitten lisää?? Toivottavasti....
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.