Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: PALJON UUSIA KUVIA!

Moi!
Käykäähän tuolla "Ninnin miittikuvien linkit"-ketjussa, sieltä löytyy linkit nyt seuraavien miittien kuviin: Eka Cafe Soihtu, syyskuun Anvil, lokakuun Trauma ja 24. ja 25. miitti! Huomenna luvassa kauan odotetut Halloweenkuvat!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Käykäähän katsomassa kuvia, sinne on laitettu paljon lisää kuvia kauniista ihmisistäå

pimeys=hulluus

No, onko kukaan käyny kattoon noita kuvia? Niin jotta kiinnostaako ne halloweenkuvat enää.... No tietty laitan ne kuvat, saadaan tänään se äänestys käyntiin, lopultakin! Ilmotan sit kun kuvat on valmiina.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Lainaus: Ninni

No, onko kukaan käyny kattoon noita kuvia? Niin jotta kiinnostaako ne halloweenkuvat enää....

Oon käynyt katsomassa ja mua ainakin ne kiinnostavat vaikka en oo paikan päällä ollutkaan. :D Hienoja otoksia ja kaikki näyttävät yhtä schopoilta.

Lainaus: Evelyn

kiinnostavat vaikka en oo paikan päällä ollutkaan. Hienoja otoksia

No kiva. Voisit muuten paikan päälle tullakkin! Tiedä otosten hienoudesta, mut kohta alan lisäileen miittikuvia. Seuraavina tulee 28. miitti Tennispalatsilla ja 29. miitti, eli Cafe Soihtu vol.2. Ilmotan sit ku kuvat on laitettu.

Voisit muuten paikan päälle tullakkin!

Ainoat esteet ovat, että asun Vaasan lähellä ja en oo kovin rikas Hesaan asti tulemaan. Muuten kyllä tulisin. Ja pohjanmaa-miitissä ehdotin semmoista, että lähdettäis joskus porukalla tulemaan sinne päin teitä stadilaisia kiusimaan, mutta saas nähdä kuinka käy

Lainaus: Evelyn

pohjanmaa-miitissä ehdotin semmoista, että lähdettäis joskus porukalla tulemaan sinne päin teitä stadilaisia kiusimaan, mutta saas nähdä kuinka käy

No se ois kiva jos tulisitte. Ai ootte sit pitäny Pohjanmaa-miitin? Ite asuin 18 vuotta Kokkolassa, oliko siellä miitissä ketään sieltä päin? Tunnen toki Vaasankin tosi hyvin kun lähes viikottain ajelin vanhalla volvollani sinne frendille kyläilemään..

oliko siellä miitissä ketään sieltä päin?

Ei valitettavasti. Juu meillä oli pieni miitti Jalasjärvellä; 3 jäsentä ja 2 "ylimääräistä" tyyppiä :D Toivottavasti joskus käy niin hyvä tuuri, että meillä olisi miitti samaan aikaan kun olisit tulossa tänne päin :]

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 13 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (darkAngel, DarkMessiah, die Winterreise, kuopassa). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!