Moi!
Käykäähän tuolla "Ninnin miittikuvien linkit"-ketjussa, sieltä löytyy linkit nyt seuraavien miittien kuviin: Eka Cafe Soihtu, syyskuun Anvil, lokakuun Trauma ja 24. ja 25. miitti! Huomenna luvassa kauan odotetut Halloweenkuvat!
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
No, onko kukaan käyny kattoon noita kuvia? Niin jotta kiinnostaako ne halloweenkuvat enää.... No tietty laitan ne kuvat, saadaan tänään se äänestys käyntiin, lopultakin! Ilmotan sit kun kuvat on valmiina.
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Lainaus: Evelyn
kiinnostavat vaikka en oo paikan päällä ollutkaan.
Hienoja otoksia
No kiva. Voisit muuten paikan päälle tullakkin! Tiedä otosten hienoudesta, mut kohta alan lisäileen miittikuvia. Seuraavina tulee 28. miitti Tennispalatsilla ja 29. miitti, eli Cafe Soihtu vol.2. Ilmotan sit ku kuvat on laitettu.
Lainaus: Evelyn
pohjanmaa-miitissä ehdotin semmoista, että lähdettäis joskus porukalla tulemaan sinne päin teitä stadilaisia kiusimaan, mutta saas nähdä kuinka käy
No se ois kiva jos tulisitte. Ai ootte sit pitäny Pohjanmaa-miitin? Ite asuin 18 vuotta Kokkolassa, oliko siellä miitissä ketään sieltä päin? Tunnen toki Vaasankin tosi hyvin kun lähes viikottain ajelin vanhalla volvollani sinne frendille kyläilemään..