Gootti.net

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miittiä Kaakkois-Suomeen

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
No miten ois vaikka 17 tai 24. 5. Nuo päivät käyvät miulle ainakin tällä hetkellä.
Yrittäkääs muutkin ehdotella jotain, et saatais tännekin päin joskus kunnon miitti aikaiseksi.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

24. 5. kuulostaa hyvältä. Tällä hetkellä tuo olisi kaikkein sopivin ajankohta.

“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it. "Cats," he said eventually, "Cats are Nice” Terry Pratchett

Miullekii käy nuo molemmat vaihtoehdot 17 sekä 24 päivä.
Eiks täl alueella muka ole muita jotka uskaltais naamaansa näyttää vai eikö topikkia ole vaan löydetty? Murr.

Hallitse valtias kaaoksen.

• Muokkasi: Kaihomieli
  • Vastaa
No niin miten ois sitten tuolauantai 24.5, kouvolassa?
Lisää ehdotuksia?

Lainaus: Chuuko

Eiks täl alueella muka ole muita jotka uskaltais naamaansa näyttää vai eikö topikkia ole vaan löydetty? Murr.

Tuo muuten ihmetyttää, meinaan yhteen aikaan täällä pyöri jonkun verran porukkaa täältä seudulta, mutta minne he ovat nytten kadonneet?

edit. Kouvolaan on muuten erittäin helppo saapua muuualtakin päin suomea, joten muutkin ovat toki erittäin tervetulleita.

• Vastaa
Minä luulen etten uskalla ilmaantua paikalle.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Minä luulen etten uskalla ilmaantua paikalle.

Höpöhöpö, mukaan vain. Tuskin kukaan meistä puree.

• Vastaa
Njäh, olen vain niin normaali että pidätte minua ihan typeränä. En uskalla, ahdistuisin vain, en osaa olla luonteva vieraassa porukassa. :<

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

Njäh, olen vain niin normaali että pidätte minua ihan typeränä. En uskalla, ahdistuisin vain, en osaa olla luonteva vieraassa porukassa. :<

Nonii Deadly nyt itteä niskasta kiinni! Höpöhöpö kaikki tommoset. Ihan normaaleja immeisiä meki ollaan. Nettifoorumilta ollaan ja ilman ennakkoluuloja lähtää mukaa tapaamaan uusia ihmisiä, oli ne mimmosia tahansa oman mielipiteensä mukaan. Ei meitä tartte peljjätä. En mä itekä hirveesti viihdy vieraiden seurassa, mutt tiedän että on miitti ja lähen sinne sillä periaatteella, että nää on "tuttuja" ihmisiä kerran samasta paikasta ollaan.

Ja vielä sitten tuosta päivästä. Alustavasti pidetään nyt sitten tuota 24. Toukokuuta. Pidetäänpä tuota 23 päivä viimeisenä ilmoituspäivänä, jotta tiijetää että onko ketää ylipäätä tulossa. Okej?
Niiiiiiin. Ja jaja missä ja montelta me tavataan? Ite ehottaisin tuota matkakeskusta. Siihen kaikki taitaapi löytää ja helpompi jos joku tulee junalla tjtn.

Hallitse valtias kaaoksen.

• Vastaa
Minä myös voisin tulla... Ai Kouvolassa 24. päivä? No, sinne onkin kätevää tulla junalla. Matkakeskus olisi ihan hyvä. Mutta mihinkäs aikaan kävisi immeisille?

Äh, pois tuollaiset harhaluulot.
Enkä edes suostu uskomaan, että kukaan tällä foorumilla pitää sinua typeränä.
On minulla itsellänikin pientä jännitystä, koska en ole koskaan aikaisemmin edes ilmoittanut osallistuvani tämän foorumin miiteille (lähinnä pitkien välimatkojen vuoksi), mutta jos ei koskaan kokeile, niin eihän sitä voi tietää, että mistä jää paitsi.

“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it. "Cats," he said eventually, "Cats are Nice” Terry Pratchett

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 jäsentä (Blackrat, kuopassa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!