Gootti.net

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miittiä Kaakkois-Suomeen

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

jesh. laskin taas väärin, töitähän tuolloin on.
mutta täytyy pyörähtää hiukan myöhemmin siinä keskustassa, eiköhän porukka massasta erotu jos vielä siellä on.

Mee ny helevettiin syömästä meiän nurmikkoa, saatanan varpunen!

Voj herranjestas, tajusin justiinsa et tänhän pitäis olla niinku ens viikonloppuna. Hyvä minä :'D

Mlrd harmi että sattuu työt samaa aikaa, mut koitahan pyörähtää. Eiköhän me kuitenki siellä jonki aikaa pyöritä, vai onko mitä ihmisillä aikatauluja näin että kiire pois? Toivottavasti muuten sattuu lämpimämmät kelit. Eioo muuten ihan niin kivaa.
Tarviiko muuten joku puhelinnumeroa tai jotain, et jos meinaa eksyä tjtn että saapi kiinne? Jos tarvista nii voin kyllä yksärillä laittaa ainakin omaa numeroani.

Hallitse valtias kaaoksen.

• Muokkasi: Kaihomieli
  • Vastaa
Tähän väliin voisi sitten kysyä, että kuinka moni on tulossa lauantaina miittiin? Toivottavasti mahdollisemman moni olisi tulossa.
Minä olen varma saapuja ja olen muutenkin lauantaina koko päivän kouvolassa.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
Luultavasti uskaltaudun näyttäytymään. :'D Vaikka olenkin tylsä ja ruma ja kaikkea.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
Olen tulossa. Viikonloppuna vielä mietitytti, mutta onneksi sain rahatilanteeni kuntoon ja pääsen lähtemään.

“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it. "Cats," he said eventually, "Cats are Nice” Terry Pratchett

• Vastaa
Tulen jos pystyn... Viime päivinä on ollut kuumetta, joten en tiedä miten käy viikonloppuna. Toivottavasti olisin kondiksessa.
  • Vastaa
Mikä on siis päivän ohjelma? :>

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Muokkasi: Chuuko
  • Vastaa
Hyvähyvähyvähyvä saadaan miitti kasaan

Alotetaan nyt ainakin sillä tapaamisella matkakeskuksella siinä 11 aikoissa. Siitä sitte etiäpppäin johonki juttelemaa tai pelaamaan tai leikkimään tai muuten vaan sekoilemaan? Varmaan käydään jossain kahvilla/syömässä/haetaanpullaakaupasta etc jossain välissä? Itse ainakin kangaskauppaan kaipailisin... Tuskin mitään kovin sitovaa ohjelmaa kannattaa etukäteen miettiä, eiköhän se paras tule paikan päällä. Ainakin itse uskon näin. Heittäkää tosiaan mielipiteitä ja ehdotuksia jos kaipaatte jotain miiitiltä tai tahotte ehottomasti tehä jottain nii toteutetaan.

Hallitse valtias kaaoksen.

• Vastaa
Ni, ja miekii saatan pyrähdellä paikoille, tosin vasta päälle kahdentoista. Et näin.
Ja taijan olla köörin ainoo jannu, jos oikein järkeilin. : D

Imagine all the people...

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa
En pääsekään tulemaan. Olen sen verran pahasti kipeänä, etten viitsi tulla tartuttamaan tätä flunssaa kaikkiin muihin.

Edit: Ja nyt iski sitten tuo kuumekin. Hitto kun olisin halunnut päästä tapaamaan teitä kaikkia, mutta ei mahda mitään. Pitäkään te hauskaa siellä miitissä, ketkä paikan päälle pääsette.
Toivottavasti pääsen itse tulemaan joihinkin seuraaviin miitteihin.

“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it. "Cats," he said eventually, "Cats are Nice” Terry Pratchett

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 jäsentä (Blackrat, kuopassa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!