Gootti.net

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miittiä Kaakkois-Suomeen

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
Kiitosta vaan kaikille minultakin =) Hirveä tuppisuuhan minäkin olin, mutta jospa ens kerralla sattuisi puhetulva päälle hehe.

Shut up and....

• Muokkasi: Severana
  • Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Toivottavasti se solmu pysyi!

Hyvin pysyi niin kauan, kuin tarvitsi!

Mahdoin olla hieman hyper silloin

Hyvä että olit, saatiin vähän eloa miittiin!

toivottavasti kukaan ei pahoittanut mieltään jutuistani

Miten ihmeessä niistä nyt voisi suuttua, mä ainakin tykkäsin sun jutuista.

Lainaus: Azrael

Toivottavasti onnistun ensi kerralla olemaan hieman puheliaampi, kuin mitä eilen.

Ihan reippaastihan sä juttelit! Oli tosiaan mukavaa tavata "uusia" Lappeenrantalaisia, myös DarkSoulia.
menthal
Se haittaa yhtään, että mukana on vähän hiljaisempiakin foorumilaisia. Kaikki ovat tervetulleita mukaan! Ja oli tosiaan hienoa, että mukana oli niin monta uutta naamaa. Seuraavaksi aletaan sitten suunnittelemaan sitä kesän piknik -miitinkiä, joka ilmeisesti pidetään Lappeenrannassa.

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

Lainaus: Severana

Seuraavaksi aletaan sitten suunnittelemaan sitä kesän piknik -miitinkiä, joka ilmeisesti pidetään Lappeenrannassa.

Jooh, sitä vain ihmettelen, että onko kukaan miettinyt tuota miittiä? Se olisi ensimmäinen miitti ainakin minulle, jos tuollainen nyt järjestetään. Ajattelin vain, että kun asun Lappeenrannassa, niin olisi kätevällä paikalla ainakin.

Devils never cry

• Vastaa

Lainaus: Zenren

onko kukaan miettinyt tuota miittiä?

On sitä mietitty, mutta ei vielä ajankohtaa. Alustavasti on ajateltu linnoituksen valleja, mikä lienee paras paikka piknikille. Kaikki ehdotukset ovat kuitenkin tervetulleita! Myös muuta ohjelmaa saa ehdottaa, jos jollakin on hyviä ideoita. Tosi hienoa, jos pääset mukaan!

Piknikki linnoituksen valleilla kuulostaa oikein hyvältä. Minulla ei juuri ole kesämenemisiä, joten kunhan saatte päätettyä alustavan ajankohdan, niin se 95% varmasti se käy minulle myös.

Devils never cry

• Vastaa

Piknikki linnoituksen valleilla kuulostaa oikein hyvältä.

onkohan nuo vallit kuinka kaukana juna-asemalta? meinaan vaan että pitääkö varata bussilippuun rahaa.

Well, stake my ass and call me a vampire!

Lainaus: darkAngel

onkohan nuo vallit kuinka kaukana juna-asemalta? meinaan vaan että pitääkö varata bussilippuun rahaa.

Lähinnä juna-asema on kaukana Linnoituksesta... ;D No ei, Lappeenrannan juna-asema on kyllä vähän syrjässä, mutta Linnoitus itse on melkein keskellä kaupunkia, ja äkkiähän sieltä asemalta keskustaan kävelee. Ei siis tarvitse kantaa huolta bussilipuista.

Devils never cry

• Vastaa

äkkiähän sieltä asemalta keskustaan kävelee

Paitsi jos on korkkarit jalassa... Mikkelistä voisi ehkä päästä halvemmalla, jos tulee bussilla. Sekin hyvä puoli siinä on, että pikavuoropysäkit ovat aivan keskustassa, mistä on vain lyhyt matka linnoitukseen. En uskalla alkaa itse ehdottamaan mitään päivää miitille, koska näillä näkymin olen menossa melkein joka viikonloppu kesällä (vai käykö arkipäivä?). Seuraavat vapaat viikonloput mulla on jossain välissä heinäkuuta, mutta silloin mun miehellä on loma ja ollaan aika tiiviisti yhdessä. Jos muut alkaisivat miettimään sopivaa päivää, niin yritän sitten raivata miitille aikaa kalenterista!

• Muokkasi: Chuuko
  • Vastaa
Lappeenranta käy miittikaupungiksi itselleni aivan loistavasti. Ja melko suurella todennäkösyydellä tulen Kouvolasta, ja oikeasti harkitsen tuoltakin bussilla tulemista jos semmosia vaan kulkee. Ei mitenkään erityisen paljon hotsita kävellä juna-asemalta
Päivämäärä on mun puolesta aivan auki, en saa tietää työvuorolistojakaan kuin kaksi viikkoa kerralla joten oman informaationi osallistumisesta osaan antaa vasta aivan miitin kynnyksellä.
Muuten kyllä arkipäivät käyvät miulle.

Ja hienoa Zenren että uskaltaudut joukkoomme värikkääseen!

//voi järkytys bussilla kestää kyseinen matka tuplaten kauemmin o.o"

Hallitse valtias kaaoksen.

• Vastaa
Olen tulossa, jos miittipäivä sopii aikatauluun - kesällä on edessä kaikenlaista (muutto, festarit, yms. yms.) niin tulee vähän menoja

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 jäsentä (Kaysa, Heetteri). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!