Gootti.net

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miittiä Kaakkois-Suomeen

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
Auts jos joutuu asemalta kävelemään
Meinaan noilla minun 20 cm:n koroilla ei kävellä kauheita matkoja..kesällä kun aion käyttää lähes tulkoon pelkästään niitä nilkkureita. Paksuja saappaita ei jaksa kun jalkoja alkaa äkkiä hiostamaan hehe :p

Pitää varmaan nöösiä auto käyttöön jostakin tai sitten tulen bussilla.

Shut up and....

menthal, mulla on kyllä auto käytössäni, mutten osaa liikkua sitten yhtään Lappeenrannassa. Voitaisiin lähteä kimppakyydillä jos toimit kartturina!
(Olettaen että päivä sattuu enkä ole taas hihhuloimassa töissä...)
Muttamutta löytääkö sieltä lpr edes jostain maksuttomia parkkipaikkoja?

Hallitse valtias kaaoksen.

• Vastaa

Lainaus: Chuuko

menthal, mulla on kyllä auto käytössäni, mutten osaa liikkua sitten yhtään Lappeenrannassa. Voitaisiin lähteä kimppakyydillä jos toimit kartturina!

No joo, mikäs siinä. En ole kyllä sitten ikinä käynyt kunnolla Lpr:ssä, mutta enköhän minä osaisi kartturinakin olla. Kuulemma hyvä suuntavaisto minulla..hehe

Ja kyllä siellä varmaan on jotain maksuttomia parkkeja...netistä varmaan löytyy (?) jotain infoa asiasta. Tai no joltain lappeenrantalaiselta voisi kysyä että löytyykö.

Shut up and....

• Muokkasi: Azrael
  • Vastaa

Lainaus: Chuuko

Muttamutta löytääkö sieltä lpr edes jostain maksuttomia parkkipaikkoja?

Omistaako joku teistä auton? Minä en nimittäin osaa tuohon vastata juuta enkä jaata.

Ja todellakin suosittelen ihmisiä kulkemaan bussilla, matka saattaa kestää pidempään, mutta tulee junamatkaa halvemmaksi eikä tarvitse koukata matkakeskuksen kautta.
(Enkä minä laiskana ihmisenä jaksaisi itsekään kulkea keskustasta matkakeskukselle ja takaisin )

“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it. "Cats," he said eventually, "Cats are Nice” Terry Pratchett

Lappeenrannan maksuttomat parkkipaikat ovat kyllä aika kiven alla. Käytännössä siellä on parkkeja, joissa saa olla 2h kiekolla, tai sitten maksullisia parkkeja, joiden hinta on euro tai kaksikin per tunti. Tietysti jos haluaa parkkeeraamisesta maksaa, voi auton hyvällä tuurilla saada johonkinpäin keskustaa. Satamassa saattaa tosin olla ilmaisia parkkeja, ja Linnoitushan on ihan siinä sataman vieressä.

Itse en autoile Lappeenrannassa jos vain voin sen välttää. Niin hienosti siellä on hoidettu liikennejärjestelyt sun muut...

Devils never cry

• Vastaa
Minullekkin kävisi kesällä melkein mikä päivä vaan.... Ja linnoituksen vallit kuulostavat hyvältä idealta piknikille.
Se vaan pitäisi sopia missä sitten tarkkaan ottaen näemme/kokoonnumme.
  • Vastaa
Minusta olisi hienoa, jos ehtisimme nähdä kesä-heinäkuun vaihteessa. Silloin olisi luultavasti suurimmalla osalla jonkinnäköistä lomaa (?). Lappeenrannassa olen käynyt vain pari kertaa, joten se kuulostaa oikein hienolta!

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Minusta olisi hienoa, jos ehtisimme nähdä kesä-heinäkuun vaihteessa. Silloin olisi luultavasti suurimmalla osalla jonkinnäköistä lomaa

tuo kuulostaa hyvälle. olen todennäkösesti tässä nyt ennen juhannusta menossä käymään kaverin luona tampereella ja juhannuksen jälkeen olen "töissä" varkkarileirillä niin saattasin ehkä jopa löytää matkarahaa heinäkuun alulle.

Well, stake my ass and call me a vampire!

Kesä- heinäkuun vaihde on hiukan paha väli, riippuen tietysti täysin viikonpäivästä. 4.-5.7. olen tehokkaasti kiinni muussa tekemisessä. Nuo päivät ovat siis la ja su, mutta esimerkiksi 3.7. perjantai sopisi oikein mainiosti.

Miittiä odotellessa...

Devils never cry

• Vastaa

Lainaus: Zenren

3.7. perjantai

Käykö muille? Voisin itse varata tämän päivän kalenteriini, jos se vain saa kannatusta. Muutakin menoa olisi tuolle päivälle, mutta luultavasti onnistun luistamaan sukulaisvierailusta.

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 3 jäsentä (Blackrat, kuopassa, Kaysa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!