menthal, mulla on kyllä auto käytössäni, mutten osaa liikkua sitten yhtään Lappeenrannassa. Voitaisiin lähteä kimppakyydillä jos toimit kartturina!
(Olettaen että päivä sattuu enkä ole taas hihhuloimassa töissä...)
Muttamutta löytääkö sieltä lpr edes jostain maksuttomia parkkipaikkoja?

Hallitse valtias kaaoksen.
Lainaus: Chuuko
Muttamutta löytääkö sieltä lpr edes jostain maksuttomia parkkipaikkoja?
Omistaako joku teistä auton? Minä en nimittäin osaa tuohon vastata juuta enkä jaata.

Ja todellakin suosittelen ihmisiä kulkemaan bussilla, matka saattaa kestää pidempään, mutta tulee junamatkaa halvemmaksi eikä tarvitse koukata matkakeskuksen kautta.
(Enkä minä laiskana ihmisenä jaksaisi itsekään kulkea keskustasta matkakeskukselle ja takaisin

)
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?"
Death thought about it. "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”
Terry Pratchett
Lappeenrannan maksuttomat parkkipaikat ovat kyllä aika kiven alla. Käytännössä siellä on parkkeja, joissa saa olla 2h kiekolla, tai sitten maksullisia parkkeja, joiden hinta on euro tai kaksikin per tunti. Tietysti jos haluaa parkkeeraamisesta maksaa, voi auton hyvällä tuurilla saada johonkinpäin keskustaa. Satamassa saattaa tosin olla ilmaisia parkkeja, ja Linnoitushan on ihan siinä sataman vieressä.
Itse en autoile Lappeenrannassa jos vain voin sen välttää. Niin hienosti siellä on hoidettu liikennejärjestelyt sun muut...
Devils never cry
Minusta olisi hienoa, jos ehtisimme nähdä kesä-heinäkuun vaihteessa. Silloin olisi luultavasti suurimmalla osalla jonkinnäköistä lomaa (?). Lappeenrannassa olen käynyt vain pari kertaa, joten se kuulostaa oikein hienolta!
Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden,
kuolleiden kasvojen loistonkatseen
Lainaus: DeadlyNightshade
Minusta olisi hienoa, jos ehtisimme nähdä kesä-heinäkuun vaihteessa. Silloin olisi luultavasti suurimmalla osalla jonkinnäköistä lomaa
tuo kuulostaa hyvälle. olen todennäkösesti tässä nyt ennen juhannusta menossä käymään kaverin luona tampereella ja juhannuksen jälkeen olen "töissä" varkkarileirillä niin saattasin ehkä jopa löytää matkarahaa heinäkuun alulle.
Well, stake my ass and call me a vampire!
Kesä- heinäkuun vaihde on hiukan paha väli, riippuen tietysti täysin viikonpäivästä. 4.-5.7. olen tehokkaasti kiinni muussa tekemisessä. Nuo päivät ovat siis la ja su, mutta esimerkiksi 3.7. perjantai sopisi oikein mainiosti.
Miittiä odotellessa...
Devils never cry