Gootti.net

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miittiä Kaakkois-Suomeen

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
Mahtaa olla, etten itsekään pääse, mutta katsellaan vielä. Ihan mukavasti porukkaa taitaa kuitenkin olla tulossa

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Mulla hajosi eilen läppäri, joten tämän ketjun seuraaminen on nyt hiukan hankalaa. Yritän kuitenkin pysyä perillä siitä, missä mennään!

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

Eli siis luultavasti tuo 3 heinäkuuta on edelleenkin se suunnitteilla oleva miittipäivä.
En ole itsekään päässyt tällä foorumilla käymään, kun vietin viimeisen viikon Sardiniassa eikä sieltä löytynyt ainuttakaan nettikahvilaa, vaikka niitä luulisi joissain siellä olevan. Jos tuona päivänä siis tavataan, niin itsekin ilmestyn paikalle.

“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it. "Cats," he said eventually, "Cats are Nice” Terry Pratchett

• Vastaa
Chuuko
Harmi, ettet pääse!
DeadlyNightshade
Toivottavasti tulet kuitenkin!
Azrael
Aika hiljaistahan tässä ketjussa on viime päivinä ollut, mutta eiköhän pidetä miitti sitten vaikka pienemmällä porukalla. Mun pitää ehtiä 3.7. illaksi Kouvolaan, mutta kyyti on nyt järjestetty, joten mulla on päivällä ihan hyvin aikaa miittiin. Kunhan nyt tiedetään ketä (ja mistä) on tulossa, niin suunnitellaan sitten aikataulua!

Minäkin tosiaan yritän päästä mukaan jos se suinkin onnistuu

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Ilmoitelkaapa itsestänne, ihmiset! Onko miittiin tulossa muita, kuin minä, Azrael ja oletettavasti Sire? Ihan näin pienellä porukalla ei ehkä kannata pitää koko miittiä, joten katsellaan nyt vielä pari päivää, tuleeko tähän ketjuun lisää ilmoittautumisia.

• Vastaa
Minä olen tulossa
  • Muokkasi: darkAngel
  • Vastaa
voi vattu. en pääsekkään nyt tulemaan. voi kun olis ollu niin kiva nähdä taas kaikkia ihania ihmisiä. tottahan me taas jossain kohtaa järkätään uus miitti, juukosta?

Well, stake my ass and call me a vampire!

Lähden tänään käymään parinkymmenen kilsan päässä (pyörällä, säästyy rahaa ja kunto kasvaa ) ja suurimmalla todennäköisyydellä kotiudun huomenna. Eli sen puolesta pääsen miittiin. Jäljelle jää rahaongelma. Minun pitäisi saada eräistä hommista muutama kymppi joko tänään tai huomenna, mutta se ei ole 100% varmaa. Ilman noita rahoja minun valitettavasti täytyy jättää miitti väliin. Kyselen noiden rahojen perään ja ilmoitan joko tänään tai huomenna kuinka kävi.

Jos ja kun käy niin, että saan rahat ja pääsen tulemaan, tarkoitus siis on tavata linnoituksella? Bussilla muistaakseni pääsee kivasti keskustaan pikavuoropysäkille. Parhaiten aikataulultaan sopiva bussi olisi keskustassa klo 12:40. Takaisinpäin lähtisin luultavimmin 16:45 bussilla. Eli siinä voisi olla jonkinlaista suuntaa antavaa pohjaa miitin aikataululle.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa

Lainaus: Dark Soul

Minä olen tulossa

Hienoa!

Lainaus: darkAngel

en pääsekkään nyt tulemaan

Harmi...

Lainaus: Sire

Bussilla muistaakseni pääsee kivasti keskustaan pikavuoropysäkille. Parhaiten aikataulultaan sopiva bussi olisi keskustassa klo 12:40. Takaisinpäin lähtisin luultavimmin 16:45 bussilla.

Oma bussi on samaan aikaan keskustassa, pikavuoropysäkkiä vastapäätä. Joten kannattaisi varmaan nähdä siinä pikavuoropysäkillä! Vieressä on myös S-market, josta voipi hakea evästä piknikille. Sopiiko aika ja paikka DarkSoulille ja Azraelille ja tietysti muillekin, jos on vielä miitiin tulijoita? Mun täytyy lähteä jo siinä kolmen tienoilla tai vähän ennen, koska kyyti lähtee silloin Kouvolaan. Toivottavasti saat rahat jostain, Sire!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 jäsentä (kuopassa, Kaysa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!