Gootti.net

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miittiä Kaakkois-Suomeen

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

Valitettavasti en pääse itsekään paikalle, sillä olen onnistunut hankkimaan itseni kipeäksi enkä viitsi tulla sairastuttamaan teitä muita. Harmillista, sillä olisin halunnut päästä taas miittailemaan. Pitää koettaa sitten ensi kerralla.

“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it. "Cats," he said eventually, "Cats are Nice” Terry Pratchett

• Muokkasi: Severana
  • Vastaa

Lainaus: Azrael

en pääse itsekään paikalle

Voi voi... nyt alkaa näyttää siltä, että perutaan koko miitti! Ei oikein kannata pitää miittiä kahdella tai kolmella osanottajalla... Yritetään sitten uudestaan paremmalla ajalla! Ehdotuksia sopivasta päivästä otetaan vastaan. Saattaapi olla, että saadaan porukka kasaan vasta syksypuolella, kun kaikilla tuntuu olevan muita menoja näin kesällä.

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Muokkasi: Sire
  • Vastaa
No voi surku :-/ Justiinsa olin tulossa hehkuttamaan kuinka rahat paukahti tilille. Mutta ei kai tälle mitään voi, kun ihmiset ei pääse paikalle.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
^Sanos muuta! Itsekin näin vaivaa kyytien yms. järjestelyissä. Mutta ei voi mitään, ensi kerralla sitten!

Ikävää että tässä kävi näin.

Hallitse valtias kaaoksen.

• Vastaa
No voihan rähmäkäpälä. En olisi kyllä itsekään päässyt sillä on muita menoja. Toivottavasti sitten kun uus miitti sovitaan

Shut up and....

• Vastaa

Lainaus: menthal

Toivottavasti sitten kun uus miitti sovitaan

toivottavasti. ainakin yritetään eikös juu?

Well, stake my ass and call me a vampire!

• Vastaa
En päässutkään paikalle. Unohdin kokonaan että minulla on keskus-sairaalaan aika.
Seuraavalla kerralla tulen kyllä paikalle, jos olen silloin vapaa.
  • Vastaa

Lainaus: Dark Soul

En päässutkään paikalle.

Onneksi et, kun ei siellä ollut muitakaan! Koitetaan miitata joskus myöhemmin, tähän kun ei ollut oikein tulijoita.

• Vastaa

Lainaus: Severana

Onneksi et, kun ei siellä ollut muitakaan! Koitetaan miitata joskus myöhemmin, tähän kun ei ollut oikein tulijoita.

taitaa melkeen järestään mennä niin että joka toinen miitti jää pitämättä no ei nyt kuitenkaan ihan. mutta toivottavasti saatas järkättyä vielä tähä kesällä yksi miitti.

Well, stake my ass and call me a vampire!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 jäsentä (Blackrat, kuopassa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!