Gootti.net

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miittiä Kaakkois-Suomeen

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

Azrael, voi harmi Ois ollu kiva saada siutki mukaan, mutta ei voi mitään. Katotaa jos saadaan toinen miitti Kouvolaan tai alueelle jos pääsisit sitte mukaa

Tajusin vasta että miitti on huomenna :'D Mitä hittoa mä laitan päälle 8<<<<

Hallitse valtias kaaoksen.

• Vastaa
Minä päätin etten laita mitään ihmeellistä Älkää katsoko kieroon vaikka olen tavis, jooko :<< Tai no, katsotaan nyt, uskallanko tulla. Olen ujo pikku hiirulainen.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Äh, taidan jättää tulematta. En minä yksinkertaisesti vain uskalla.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

Deadlyyyyyy heeeei. Ei toi nyt oo kivvaaaa. Ei me purra. Tuu ees käymää vähäks aikaa?
Älä ajattele sitä sillee et hei on uusia pelottavia tuntemattomia ihmisiä. Rohkeasti mukaan vaan tai sitte kaduttaa jälkeenpäin.

• Vastaa
Älkää sitten pitäkö minua ihan sekopäänä jos alan hyperventiloimaan tai käyttäydyn oudosti, olen vain niin älyttömän ujo Tulen kyllä piipahtamaan, pakko tulla, muuten suutun itselleni :<

Deadly otan paperipussin mukaan

Tuplapostaus!

Kiitos miitistä kaikille läsnäolleille örvelöille. Joskus uusiks?

• Vastaa
Tottakai Minulla ainakin oli todella mukavaa, vaikka jouduinkin lähtemään aikaisin :<

• Vastaa
Juuh, kiitän minäkin kaikkia paikalle ilmaantuneita. Mukavaa oli, vaikka välistä oli hiaman hiljasta.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
Ihan mukavaa oli myös minun puolestani. Tosin taisin olla ainoa, joka ei tuntenut ketään ennestään. No, mitäs siitä. Oli ainakin erilaisempi päivä kuin yleensä.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 jäsentä (Kaysa, Heetteri). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!