Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Mamatrash @ Gloria, 18.-19. huhtikuuta

Onko mänijöitä? Ite meen ainakin Dope Stars Inc:iä, Sexydeathia ja Gemini Fivea katsomaan. En vaan käsitä, mitä tuo Private Line tuolla tekee. (???!)

http://www.mamatrash.com/

Liput 10 € / päivä, 16 € kaks päivää.

// oon muuten aivan paras aloittamaan threadeja.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

Dope stars incia lauantaina katsomaan \o/
Kirottua ku ei oo ees tota kymppiä taskussa. Muuten ois varmasti jo lippu sen kympin tilalla.

...I'd fuck you because you are beautiful I'd fuck you because you are my nigger I'd fuck you because I am your whore I'd fuck you because you are a whore...

Menossa mukana, lauantaina Kauhukakaran kanssa dope stars inciä katsomaan

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

Taidetaan eksyä tänne Chrystaliksen kanssa. Molempina päivinä luulisin.

~

• Muokkasi: Cata
Ääh, mä taidan päästä vain perjantaina, ellen kehtaa karata kaverin luota. :/ sitä äpärää ei kuulema musiikki ilman tuplabasaria kiinnosta. on mullakin kavereita...

Edit: jos joku vihreähiuksinen tyttö moikkailee teitä, Tuulentytär & Chryst, niin se oon mie. <:

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

Lainaus: Cata

jos joku vihreähiuksinen tyttö moikkailee teitä, Tuulentytär & Chryst, niin se oon mie. <:

Okei, tuus ihmeessä jutskailee jos näät ! Itse ainakin olen välillä umpisokea >.<

~

Hehheh, noh saa sitä hihasta tulla repimään! Itse kuljen silmät kiinni suurimman osan ajasta, niin en välttämättä huomioi vaikka nenän edessä vilkuttaisi :'D

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Gloria
Viikonlopun aikataulut. olkaapa hyvät:

FRIDAY
20:00 ovet auki / doors open
Happy hour at a bar 20:00-22:30

SHOWTIMES
21:00 VIOLENT DIVINE (SWE)
22:00 SEXYDEATH (SWE)
23:00 ICONCRASH (FIN)
00:00 PRIVATE LINE (FIN)

DJ SCHEDULE
20:00 Darin Yevonde (Dope Stars Inc)
21:45 Natasha Meltdown (TotalRock Radio)
22:40 Anzi Destruction (Stereo Junks!)
23:40 Tin Star & Hot Rod (Gemini Five)
01:15 J Karsten (Vanity Beach)

MEET & GREET SCHEDULE
19:00 Sexydeath with Contest Winners in dressing room (PRIVATE)
20:00 Acey Slade & Skinny Kangur
22:30 Violent Divine
23:00 Sexydeath
Iconcrash and Private Line (TBD)

SATURDAY
20:00 ovet auki / doors open
Happy hour at a bar 20:00-22:30

SHOWTIMES
21:00 VANITY BEACH (FIN)
22:00 STEREO JUNKS (FIN)
23:00 DOPE STARS INC. (ITA)
00:00 GEMINI FIVE (SWE)
01:15 MAMA TRASH ALL STARS & MTFA GRAND FINALE
apr. 02:00-0:30 After Party (K18)

DJ SCHEDULE
20:00 Skinny (Deathstars)
21:40 Meeri Koskialho / Imperiumi.net
22:40 Acey Slade
23:40 & 01:35 Alex (Sexydeath)

MEET & GREET SCHEDULE
18:00 Dopes Stars Inc with Contest Winners in dressing room (PRIVATE)
20:00 Sonic Roots
20:30 Dope Stars Inc.
22:30 Vanity Beach
23:30 Stereo Junks
Gemini Five after their set / after party

Varaudu mahdollisiin muutoksiin aikataulussa!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (darkAngel). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!