Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: VAPPUKUVAT LAITETTU!!!!!

Nii että HUOMIO, HUOMIO! Lupasin ne eilen viimestään laittaa, ja kerkesin, just löi kello 12 yöllä ku vikan kuvan sain laitettua. Käykäähän nyt katsoon ku niin venasitte niitä, linkki löytyy "Ninnin miittikuvien linkit"-ketjusta, ja niitä on sit 34 vappukuvaa... Ilmotin ihan näin erikseen et kaikki kuvia venailleet varmasti nyt saa tietää et laitettu on!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Jee, pääsen urkkimaan teitä.
Siellä mun kuvalinkeissä on 4 eri mestaa joissa kuvia, Ninni8, Ninni9, Ninni10 ja Ninni11, tuolla viimeksi mainitussa on vappukuvat ja 10 sivua muitakin miittikuvia tän vuoden puolelta. Aikasempia löytyy sit niistä linkeistä jotka on viestiketjun alkupäässä. Mut yhä on 23:n miitin kuvat poissa foorumilaisten silmistä, 23 ekaa miittiä eikä nää kuvia ku galtsu meni rikki Eli miitit nro 24-38 löytyy tuolta mun linkeistä.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

kunhan nostelen tätä et kaikki jotka niit venas näkis ne nyt

Miksi ihmeessä luen tuon otsikon koko ajan että "vappukuvat varastettu"?

Primadonna ja ilotyttö.

Lainaus: BronzeRain

Miksi ihmeessä luen tuon otsikon koko ajan että "vappukuvat varastettu"?

No se nyt vielä puuttuis et ois pöllitty ku lupasin et ne eilen laitan

Juhuu, thänks Ninni! Upeita kuvia tullu

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Nothing_Left). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!