Nii että HUOMIO, HUOMIO! Lupasin ne eilen viimestään laittaa, ja kerkesin, just löi kello 12 yöllä ku vikan kuvan sain laitettua. Käykäähän nyt katsoon ku niin venasitte niitä, linkki löytyy "Ninnin miittikuvien linkit"-ketjusta, ja niitä on sit 34 vappukuvaa... Ilmotin ihan näin erikseen et kaikki kuvia venailleet varmasti nyt saa tietää et laitettu on!
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Siellä mun kuvalinkeissä on 4 eri mestaa joissa kuvia, Ninni8, Ninni9, Ninni10 ja Ninni11, tuolla viimeksi mainitussa on vappukuvat ja 10 sivua muitakin miittikuvia tän vuoden puolelta. Aikasempia löytyy sit niistä linkeistä jotka on viestiketjun alkupäässä. Mut yhä on 23:n miitin kuvat poissa foorumilaisten silmistä, 23 ekaa miittiä eikä nää kuvia ku galtsu meni rikki

Eli miitit nro 24-38 löytyy tuolta mun linkeistä.
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
kunhan nostelen tätä et kaikki jotka niit venas näkis ne nyt
Lainaus: BronzeRain
Miksi ihmeessä luen tuon otsikon koko ajan että "vappukuvat varastettu"?
No se nyt vielä puuttuis et ois pöllitty ku lupasin et ne eilen laitan