Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: London After Midnight @ Nosturi 16.10.2008, Hki

• Vastaa

Lainaus: HepZusi

Mä olen tyyliin joka toisen keikkani kattomassa seuratta. Sitäpaitsi siellähän sitä tutustuu ihmisiin just!

Hohoo! Sanopa se mun vanhemmille :DD. Se on se maaginen 18-v mikä pitää ylittää, että saa edes vähän talutushihnaa löysemmälle (enkä mäkään enää kaukana tosta ole kun kerran se 17 tulee muutaman viikon päästä mittariin, mutta ei auta).

Niin joo, tuleehan toi olemaan sallittu myös alle 18? Mulla on ainakin jääny se käsitys, että nosturissa on usein K-18 vaan se anniskelupuoli, mutta sitten taas joskus ne on kokonaan K18.
  • Vastaa
S/K18 tulee varmaan olemaan. :3
  • Vastaa
Ooh, tänne on pakko tulla! Saa vaan nähdä mistä sopivaa seuraa sais matkaan :/

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Oi, tänne täytyy päästä Onko julkaistu vielä, että mitä maksaapi mahdollisesti?

Does it really matter?

• Vastaa
Luultavimmin menossa Pakko päästä!

Come and go. Come and go. There is nothing. There is nowhere. However... I don't know. I don't know. Like I said, I was killed a little while ago. White of midday sunshine.

• Vastaa
No taatusti!

Torstai on kaikin puolin hanurista, etenkin kun Helsinkiin on täältä Pohjois-Savosta niin pitkä matka... mutta ehkäpä sitä ehtii jotenkin. Pakko ehtiä.

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Tuonne on kyllä niin pakko päästä.
  • Muokkasi: Ninni
  • Vastaa
Ilman muuta tonne!
Kyselin jo ylläpitäjältä pressipassia ko keikalle, harvoin kun tulee isoja nimiä Suomeen niin pitäis päästä haastateleen gootti.netille.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Tänne tukka putkella ^_^ onhan sitä jo odotettukin! Toivottavasti on sallittu.

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa

Lainaus: eyrie

maaginen 18-v mikä pitää ylittää, että saa edes vähän talutushihnaa löysemmälle

No kai ne sut päästää ku minäkin oon mukana ja oon 3-kymppinen jo? (siis sikäli mikäli se ei ole k18...) Ja seuraa kyl löytyy meistä!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 5 goottiyhteisön jäsentä (Kryo, Mortica, Tyhjäpää, Myria, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!