Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: London After Midnight @ Nosturi 16.10.2008, Hki

• Vastaa

Lainaus: Ninni

No kai ne sut päästää ku minäkin oon mukana ja oon 3-kymppinen jo? (siis sikäli mikäli se ei ole k18...) Ja seuraa kyl löytyy meistä!

No joo, kyllähän ne luultavimmin päästää, mutta saa taas varmaan kättä vääntää aika urakalla. Sitten on vaan enää kyse siitä jaksanko lähteä siihen vääntöön mukaan .

Mut ei paniikkia, kyllä mä varmaan itteni sinne raahattua saan. Enemmän vain ottaa päähän tuo varsinkin äidin ylisuojelevainen luonne, vaikka muuten ihana ihminen onkin. Täytyy vaan pistää se äidinrakkauden piikkiin .
  • Vastaa
Menossa ollaan,loistobändi!
  • Vastaa
Juu, tämä pitäisi päästä näkemään! Ensimmäisiä goottibändejä, joihin tutustuin. Kun vaan saisi liput...

Kiusa se on pienikin kissa.

• Vastaa
Liput tulee myyntiin 29.5. Hinta 16e. Tiketistä ainakin lippuja saa. Joo ja keikka on S/K18
  • Vastaa
Pitääpäs sitten käydä haalimassa itselleen tiketti tuonne

Does it really matter?

• Vastaa
Tänne täytyy lähteä

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Nyt on sitten liput laitettu tilaukseen. Ehkä hieman aikaista, mutta halusimme Heidin kanssa varmistaa, että saamme omamme.
Itsekin toivoisin, että bändi soittaisi tuolla keikallaan myös vanhempaa matskua. Violent Acts... on ihan jees albumi, mutta itse tykkään paljon enemmän LAMin vanhemmasta tuotannosta.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Kauheeta, täytyy ostaa liput pian! Tuskankin lippu pitäisi vielä ostaa.

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa

Lainaus: neo_shaman

Tuskankin lippu pitäisi vielä ostaa.

Onnea yritykselle, liputhan myytiin loppuun jo muutama viikko sitten.

Does it really matter?

• Vastaa

Lainaus: neo_shaman

Tuskankin lippu pitäisi vielä ostaa.

Et saa enää lippua kuin jostain Huuto.net istä, kaikki loppuun myyty

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (oneesan, Chrystalis, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!