Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: London After Midnight @ Nosturi 16.10.2008, Hki

• Vastaa
Tulossa olen minäkin, lippu jo varauksessa ja lipun hakemisen suoritan tulevan viikon aikana
Saan taas pitää keikalla seuraa itselleni

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin. ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa.

• Vastaa
Eihän liput ole vielä loppuunmyyty? Houkuttaisi tulla, mutta seuraa en minäkään saisi ja muutenkin kun on keikka keskellä viikkoa niin täytyisi tässä vielä hieman mietiskellä josko tulisi vaiko eikö...

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa

Lainaus: Faith Black

Eihän liput ole vielä loppuunmyyty?

Sanoisin, että lippuja kyllä köytyy vielä oveltakin. Vaikka iso yhtye(muodissa) nykyään onkin, niin ei ne kai nyt nosturia meinaa täyteen vetää. :P

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa
coming

liput hankinnassa heti kun kerkiää

Edamus, bibamus, gaudeamus.. Cras morierum.

• Vastaa

Lainaus: HepZusi

Sanoisin, että lippuja kyllä köytyy vielä oveltakin. Vaikka iso yhtye(muodissa) nykyään onkin, niin ei ne kai nyt nosturia meinaa täyteen vetää. :P

Eiköhän niitä jää parisataa lippua myymättä.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa
Itsehän olen pohtinut saapuako tonne vaiko eikö... Pitäisikö ?

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Tänne ehdottomasti pakko päästä. Eihän tuohon aikaan vuodesta mitään muutakaan tapahtumaa ole

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Lippu hommattu tänään Tiketistä

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Tosiaan, nyt on lippu kans haettuna 'jee'

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Tosiaan, nyt on lippu kans haettuna 'jee'

>.< ää mulla ei oo vielä!!

Älä ala pienemmilles *ittuilemaan!

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!