Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miitti: Synkkää hurvittelua @ Linnanmäki to 24.7. 18.00-22.00!

• Vastaa
HEY! aamutähti tulee kanssa!

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vastaa
Tere tulemast. Vallataan Lintsi! \o/

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
ensin mut pitää juottaa pieneen känään jotta Star The Conquerer herää >-}}}-D <--kalanruoto offtopikkina

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vastaa
Jos olen stadissa tuohon aikaan voisin tulla mukaan möllöttämään, vaikka rahaa tuskin riittää rannekkeeseen... No, jos ostan niitä piljettejä sen verran että pääsen kummitusjunaan ja maailmanpyörään

Lainaus: Ninni

Kummitusjunaan EHKÄ uskallan mennä (jos joku tulee istuun viereen)

Mie voin tulla siihen sun viereen kun en itsekään uskalla ilman kaveria!

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Mä olisin tulossa. Voisko miun tyttöystävä tulla?
Hän on ehkä hieman pissaliisa, mut aika mukava kun se tajuu jutut

En Oikein Ymmärrä!

• Vastaa
Mä voisin kyl lähteä muuten mutta kaksi pientä ongelmaa:
1. En oikein tunne ketään kunnolla täältä foorumilta :S
2.Ja sitten vielä se että päästetäänkö mua, kun kotona vielä asun

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa

Lainaus: Suokas

Hän on ehkä hieman pissaliisa, mut aika mukava kun se tajuu jutut

Tämä on naisvaltainen foorumi. Mieti hyvä mies mitä menet sanomaan... Täällä kunhan nämä girl powerit yhdistyvät niin eipä kuule sinullekaan sen jälkeen päivä paista.

Lainaus: Vampiric_

Ja sitten vielä se että päästetäänkö mua, kun kotona vielä asun

Haa, mutta voithan pyytää äippää tai jotakuta muuta esiliinaksi / lapsenvahdiksi.

Ennen kuin luot uuden aiheen, muista vilkaista foorumin hakukoneella onko samasta aiheesta luotu viestiketju jo aikaisemmin. Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vastaa
Raah, Miunko äite mukaan jonnekkin moiseen :''D eläs naurata, Siinä lentäis aivot pihalle sekä multa että teiltä :'''D

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Äidin puolesta kyllä voisin lähteä hyvinkin sinne, mutta sitten, haluatteko te mukaanne tällaista jota ei ole ennen missään näkynyt?

• Vastaa

Lainaus: Vampiric_

Äidin puolesta kyllä voisin lähteä hyvinkin sinne, mutta sitten, haluatteko te mukaanne tällaista jota ei ole ennen missään näkynyt?

Itse näytin naamani ensimmäisen kerran Tuskan miitissä, mukaan vaan! Mukavia me ollaan (paitsi minääh, kjäh kjäh).
Eri asia on saanko minä omalta äipältäni luvan Tai olenko tuolloin stadin suunnalla liikkeellä...Se jää nähtäväksi.

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.