Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Miitti: Synkkää hurvittelua @ Linnanmäki to 24.7. 18.00-22.00!

• Muokkasi: Heetteri
Hohoi, te mustahuuliset, synkeät saalistajat. Lady Heetteri laskelmoi heinäkuun kahdennenkymmenennen neljännen päivän olevan otollinen pienelle hupailulle laitteiden ja huonon huumorin merkeissä! Huvipuisto Linnanmäki Helsingissä olkoon siis tämän torstai-illan valittu kohde. Torstai siksi, että jonot eivät välttämättä ole aivan tuhottomat.

Infoa: Tapaamme Eteläportilla (Kallion puolella Helsinginkadun ja Sturenkadun risteyksessä, mm. ratikkapysäkki 8:n tuntumassa) kello 18.00 ja suuntaamme siitä epämääräisissä ryhmittymissä ja keskittymissä ja parivaljakoissa kohti itse hulvatonta Boribakkenia.

Hinnasto: http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/hinnasto
Lintsille on maksuton sisäänpääsy, mutta ranneke on aina varmin valinta.

Jos ketään ei tule, menen sitten yksin, mutta olisi tietysti kaikista siisteintä jos ainakin muutama hurjio lähtisi pyörryttämään päätään ja ryntäämään lapsellisesti laitteesta toiseen kanssani.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Minä ainakin tuun jos vaan pääsen ! Ja näillä näkymin pääsen koska en saa töitä kuitenkaan kaupasta -.-'

~

Ehdottomasti joo jos vain rahaa on silloin sen verran Viime Lintsireisusta kun on jo vuosia.

Does it really matter?

Kiva et muutkin järkkää miittejä! Ja olihan tosta aiemmin puhettakin. Juu, tietty ilmestyn paikalle, eri asia sit uskallanko enää näin vanhana mihkään pyöriviin härveleihin... Niissä kun tuppaan aina laattaan ympäriinsä... Kummitusjunaan EHKÄ uskallan mennä (jos joku tulee istuun viereen)

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Jos on vapaata, niin sitten jooooooo! Jos ei ole vapaata, sitten sitä hankitaan.

Selluliitti on photoshopin puutetta.

Mullakin saattaa olla töitä kun pääsinkin kauppaan töihin mut sen näkee sitten.

~

Lainaus: Ninni

Kiva et muutkin järkkää miittejä!

Järkkäsinhän mä sen Sweeney Todd -miitinkin. Ja messiin vaan - me voidaan vaikka ottaa susta kuvia possujunassa.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Hyvin mahdollista, että saavun paikalle med avec

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Jos vaan ei ole töitä niin voisinpa vaikka tullakin mukaan.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

Hienoa hienoa hienoa! Kaikki mukaan vaan!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!