Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Emilie Autumn Suomeen

21.10.2008
Tavastia/Helsinki

Itselleni tämä on ehkä se koko vuoden odotetuin keikka enkä jättäisi tätä mistään nimestä väliin.
Onko tällä foorumilla muita, jotka saattaisivat olla tuonne tulossa?

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

Whou, minäminäminä saapuu varmasti paikalle!!!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

Ilman muuta! Voisimpas tehdä jutun siitä tänne foorumille, kysäisen ylläpitäjältä samantien.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Minäkin ajattelin kovasti tulla, toivottavasti sopii aikatauluun

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Vaikka en mikään varsinainen fanittaja olekaan, olisin kovasti halunnut mennä tuonne keikalle, mutta ikävä kyllä Tavastian ikäraja sotkee suunnitelman. Hrm

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

Oih...tuo olis kyllä pakko nähdä Ehkä saavun mieheni kanssa paikalle

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

Juu, tänne olen ehdottomasti tulossa! Ihan mieletöntä, että ensin London after midnight ja sitten Emilie heti perään!
Pakko päästä Emilietä katsomaan!
Tosiaan.. London after Midnight on siinä ihan pikkaista ennemmin, pitää siis katsoa vähän tarkemmin miten sitä rahaa käyttää.

Kunpa ei tulisi k-18 keikkaa.

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin. ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa.

Hui! Tuonne on kyllä pakko päästä. Kumpa ei olisi K-18, kumpa..

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

Itsekin ilmestyn tuolle keikalle, jossei vain ole k-18 ja sopii aikatauluun.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.