Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miitti Oulussa? (osa 2)

• Muokkasi: Cata
  • Vastaa

Lainaus: Morfinsia

Eli raahaudun keeseineni paikalle.

Hienoa, ainakin tunnistamme toisemme! Mulla on tällainen vihreänsävyinen "keesi" : D ei jäädä huomaamatta sit ainakaan ^ ^

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Jeps... Kattoo jos jaksan laittaa sen pystyyn. :'D
  • Muokkasi: AuroraBorealis
  • Vastaa

Lainaus: Cata

Hienoa, ainakin tunnistamme toisemme! Mulla on tällainen vihreänsävyinen "keesi" : D ei jäädä huomaamatta sit ainakaan ^ ^

Hih, meitä ois kolme keesipäätä Mulla vaan pelkkä musta ja tällä hetkellä ne rastat tuossa..

Jeps... Kattoo jos jaksan laittaa sen pystyyn. :'D

Mullakin tuossa hommassa meinaa laiskuus pukata aina pintaan.
Nöh... vitsit kun en tuohon pääse töiden vuoksi. Vaikka saatan kyllä olla sairaslomalla kun tuo viime perjantain operaatio pisti meikän kipeäksi kunnolla. :/

Ja muoks. Tiragen, millon oot rovaniemelle majottunut? Hii, tulen varmaan miehen kanssa tässä kuukauden sisällä rollossa käymään kun hän on sieltä kotoisin. Ei kukaan oo suunnitellu rovaniemelle ikinä mitää miittauksia, kai täällä jotain pohjoisempiaki ihmisiä on?

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa

Lainaus: AuroraBorealis

Hih, meitä ois kolme keesipäätä Mulla vaan pelkkä musta ja tällä hetkellä ne rastat tuossa..

Mitämitämitäää??? Keesejä putkahtelee joka kolosta... :'D Vedin eilen toisen sivun kaljuksi (pulisonkia lukuunottamatta) ja toiselle puolelle raksin. Mustaa on.
  • Vastaa
Pitääköhän munkin leikata nyt keesi, kun muillakin on O.o No joo, jos en kuitenkaan Mut niin, vähän tässä mietiskelin, uskaltaisinko mukaan sittenkin perjantaina, kun nuo menot vähän siirty eteenpäin... hm, hmh, saas nähdä.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Tule nyt ihmeessä!!!
  • Vastaa

Mitämitämitäää??? Keesejä putkahtelee joka kolosta... :'D Vedin eilen toisen sivun kaljuksi (pulisonkia lukuunottamatta) ja toiselle puolelle raksin. Mustaa on.

Jep, oon kyllä ite tykänny tästä kun aina kesäsin varsinki oman tukan kans ollu tukalaa kun se on niin paksu.. Hui, oon ollu nyt sen puoli vuotta melkeimpä keesipää raaskiikohan tästä luopua ikinä.. Offiksi meni anteeksi.

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
Eipä tuo mitään...
  • Muokkasi: Cata
  • Vastaa

Tule nyt ihmeessä!!!

Khyl, Raavittua ois tosi kiva nähdä, varsinkin kun pyörii viel samassa koulussa enkä ikinä oo tietääkseni nähnyt, voisin edes moikata <:

Lainaus: AuroraBorealis

Hui, oon ollu nyt sen puoli vuotta melkeimpä keesipää

Ihana tukka sulla kyllä oli aiemminkin, mutta keesis on vielä näyttävämpi, mitä oon käynyt galleriassa vakoilemassa... keesimiitti.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa
Ei tule minun miittiin pääsystäni mitään, koulu loppuu neljältä ja en millään ehdi ajoissa saatika löydä sopivaa junaa. o.o

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Heetteri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!