Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miitti Oulussa? (osa 2)

• Vastaa

Lainaus: Cata

http://www.gootti.net/keskustelu/7_1973_0.html

Tuossapa olis paikka miitille!
Musapuolikin tulee oleen "sopiva" synkkää.

Wouuuuu, mikä tollanen on? Toi vois kyl jatkopaikkana toimia paremmin, kun loistavasti!

Niin olen kyllä ite avoin ehdotuksille, että missä vain Halloween-miitti pidetään. Eikä toi matka Catallekaan paha ole jos bussilla menee
Jos miitti sitten järkättäis meillä niin asiassa on vielä toinen, mutta pitää neuvotella asiasta mun toisen mustan puoliskon kanssa eli miekkosen. En voi (vaikka tahtoisin) luvata kämppää käyttöön jos toinen meidän taloudessa laittaa hanttiin. Hyvä puoli tosiaan miitin järkkäämises meillä ois se, että ei ois matka eikä mikään keskustan jatkopaikkoihin.. Pitää laittaa neuvottelut pystyyn niin ilmoittelen sitten pikemmiten tuleeko minusta nyt sitten bileiden emäntä

Lainaus: AuroraBorealis

onko haitaksi jos raahaan tuon mörrikän mukanani? ^___^

Ei tietenkää ole! Toki avekit kuuluu niin bileisiin, kun bileisiin. Tätä mieltä minä ainaskin olen, että nyt vaan niin kaikki juhlatuulelle jo valmiiksi niin yksin kuin avecinkin kanssa!

Mau?

• Vastaa

Lainaus: AuroraBorealis

Oisko Cata sitten innostunut järjestämään teillä miittinkiä? Mites Bloody Susie?
Meikäläisen avopuoliso olisi kyllä innokkaana myös tutustumassa uusiin ihmisiin, eli ajattelin tässä vaiheessa kysäistä että missä ikinä miittausta tapahtuukin sitten, onko haitaksi jos raahaan tuon mörrikän mukanani? ^___^

Mää asun Kaakkurissa, joo. <: vajaa kilsa tosta Citymarketilta.
Mut me varmaan tapaillaankin BloodySusien kanssa nyt perjantaina zombie jatkoilla että katellaan varmaan sielläkin tätä hommaa eteepäin.

Viimeiset muistutukset siitä zombie walkistakin siis! saa tulla seuraksi.

ja niin joo, mua ei varmaan hirveän usein edes näe ilman pahempaa puoliskoania, on vähän turvallisempi olo tulla toisen kainalossa tommoiseen. : )

Eli päivämäärä ois oletettavasti nyt lukotettu, lauantai 1.11? tykkääkö muut tosta ideasta mennä Kuusisaareen jatkoille?

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa

Eli päivämäärä ois oletettavasti nyt lukotettu, lauantai 1.11? tykkääkö muut tosta ideasta mennä Kuusisaareen jatkoille?

Ihan ok idea minusta jatkoille. Itsellä on taas pahus töitä just tuona lauantaina, mutta koitan pikimmiten saada jonkun toisen työnarkomaanin tekemään vuoron mun puolesta niin pääsisi mukaan..

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa
Noh,käden väännön jälkeen en saanutkaan tahtoani läpi eli meillä ei voikaan järkätä miittuä
Nyt pitää vaan luottaa, et Cata suostuis järjestämään miitin luonaan.
Olen kyllä mielelläni vielä tulossa miittiin missä se nyt pidetäänkään.

Mau?

• Vastaa
Ilmoitelkaahan minullekin jos vaikka joskus saisin raahattua itseni paikalle...
  • Vastaa

Lainaus: Bloody Susie

Nyt pitää vaan luottaa, et Cata suostuis järjestämään miitin luonaan.

noni, asia ois jees. Nyt vaan haluaisin varmistua, että porukkaa on tulossa ettei sitten vaan päädytä juomaan vodkaa BloodySusien ja mun miehekkeeni kanssa jonkun vähemmän laadukkaan kauhuleffan ohella : D

Eli mielellään mahdollisimman sitovat ilmoittautumiset nyt tähän ja ne avecit on sitten myös tervetulleita! Laitan osoitetiedot, tännepäin tulevat bussit ja puh.numban privana.
Tarkempaa aikataulua mun pitää vielä ruotia, mutta oletettavasti joskus kuuden tienoilla jos ihmisillä on täyteenahdetut kalenterit. ja päivähän oli sitten 1. marraskuuta.

Jatkot sitten siellä Kuusisaaren paviljongilla, sinne ei pakoteta ketään kuitenkaan jos ei tykkää ebm-tekno-industrial jytkeestä, mutta se halloween-aiheinen kostyymi ois silti dress coden mukainen. <: omia eväitä ja juomia kannattaa ottaa mukaan, mutta tottakai nyt multa kaapeista jotain booli- ja drinkkilitkuja löytyy.

reilun kahden viikon päästä siis, äkkiä suunnittelemaan kostyymiä!

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa

noni, asia ois jees. Nyt vaan haluaisin varmistua, että porukkaa on tulossa ettei sitten vaan päädytä juomaan vodkaa BloodySusien ja mun miehekkeeni kanssa jonkun vähemmän laadukkaan kauhuleffan ohella : D

Eli mielellään mahdollisimman sitovat ilmoittautumiset nyt tähän ja ne avecit on sitten myös tervetulleita! Laitan osoitetiedot, tännepäin tulevat bussit ja puh.numban privana.

Nonih! : ) Itse olen koittanut saada vapaaksi tuota lauantaita, perjantain jo sain mutta se ei tämän miitin kannalta ole yhtään parempi juttu. Koitan vielä jotenkin saada sen lauantain vaihdettua jonkun kanssa ja ilmoittelen tänne sitten. Avec löytyy, ollut aikaisemmin ainakin innokas tulemaan mukaan, mutta täytyy vielä kysellä.

Jatkot sitten siellä Kuusisaaren paviljongilla, sinne ei pakoteta ketään kuitenkaan jos ei tykkää ebm-tekno-industrial jytkeestä, mutta se halloween-aiheinen kostyymi ois silti dress coden mukainen. <: omia eväitä ja juomia kannattaa ottaa mukaan, mutta tottakai nyt multa kaapeista jotain booli- ja drinkkilitkuja löytyy.

reilun kahden viikon päästä siis, äkkiä suunnittelemaan kostyymiä!

Äää, antakee ny vinkkejä sitten siihen asuhommaan. Mulla iski heti paniikki koska en omista kyllä mitään mistä voisi jotain taikoa, hyvä kun on vaatteet laittaa normipäivänä päälle.. : ( En tiedä innostaako jatkot, pitänee tutustua tarkemmin vielä siihen... Ja sen nyt ehtii päättää. Mutta tosiaan pelottaa tuo halloweeni-asu systeemi.. : DD On se kiva kun ressaan tyhmästä mutta kun tiedän ettei itsellä, saatikka sitte miehellä ole varmasti mitään sellaista ja rahatilanne estää hankkimisenkin...

Mutta, palaan kupposelle...

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Muokkasi: AuroraBorealis
  • Vastaa
Haa sain juuri vaihdettua tuon työvuoron pois ja juteltiin avopuolison kanssa tänään tuosta miitistä niin me oltaisiin näillä näkymin tulossa. : D mut oikeesti kaipais jotai helppoja vinkkejä tällätä itteensä halloweenia varten : o Touhotan mutten oikeasti osaa ja panikoin jo nyt :p

Ja muoks. Minulla taitaa Catan numero ollakkin jos se ei ole tässä vuoden sisään muuttunut?
Ja muutkin nyt ilmotelkaa ja tulkaa mukaan!

• Vastaa
Näääh immeiset!!! Minä oon kärsimätön, tulukee kaikki mukaan tuonne eikös joo? Ja jep, olen törkeä ja nostan tätä aihetta uppista ^_^

• Vastaa
Itse edelleen mutustelen, että ilkeääkö sitä yhtäkkiä tuppautua vieraalle maaperälle Noh sittempähän nähdään
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!