Moi taas kaikille!
Ninnuska on ollut aikas kauan pois foorumita pahan masennuksen takia, mut pakko täs on kerätä ittensä jonkimoiseen kasaan jo... (niin, siis tää ei oo valitusketju, sori)
Viime kesänä (ja tarkotan nyt vuotta 2007) jaksoin järkkää melkeen joka viikolle jonkinmoisen miitin ja keväällä lupailin et myös tänä kesänä miittejä piisaa. Pihalla ei hääviltä näytä, mut ei heitetä vielä kirvestä naapurin oveen, vaan pidetään joku iloinen ulkoilmatapahtuma, nyt kun se vielä muutaman viikon on mahdollista.
Viime kesänä oli nurtsi-istujaisia, Suomenlinna-reissuja kilpailuineen ym mut ne grillibileet jäi pitämättä.
En muista avasinko joskus aiemmin jo ketjua grillibileitä varten, mutta jos avasinkin, niin tässä ketjussa voidaan suunnitella muitakin "kesään" liittyviä miittejä. (älkää siis sulkeko!)
Eli paikkana olis se Mustikkamaa... Todella kivat puitteet grillaukselle ja jos vähän palelee iltasella niin lämmintä paitaa mukaan ja onhan meillä se notski siin keskellä kotoisasti loimuamassa.
Kysyn siis teiltä nyt, että milloin tämä kesän luultavasti viimeinen miitti pidettäisiin?
That's it.
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Joo, lähdetään kolumaan jotain paikkoja kaatosateessa; kiljuen hyytävästi meikkien levitessä, kun tukka menee lyttyyn, korot kuraantuvat ja kalliit, vain käsinpesua kestävät upeudet repeilevät ja likaantuvat.
Hmm, Suomenlinnan tunnelit? x)
Ehkei sentään, tuota saatiin jo Hurjakurussa miinus muta

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.
No oisko sinne metikköön halukkaita sit rämpiin? Ilmottakaa kaikki nyt niin voitais jotain päivää suunnitella ainakin alustavasti. Ilmat ei varmaan tästä enää parane, päin vastoin. Mut mikäs meitä estää...
Eikä se Iirivan ehdottama Suokki-luola-örinä-reissukaan niin pahalta kuulosta (tai tietty sen pitää kuulostaa mahd pahalta) Koska siellähän me rämmittiin vuosi sittenkin ja kahteen otteeseen. Ja se jälkimmäinen reissu oli syyskuun puolella. Eikä tällä kertaa mitään linnanneitokuvailuja taikka tikkakisoja tai tietokilpailuja, ihan vaan normaalit kuteet päälle ja safkaa mukaan. Siis mikäli Suokki saa enemmän kannatusta ku Mustikkamaa.
No, kumpaa kannatetaan ja millonkas??!!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Mäkin voisin tulla suokkiin, mikäli tulee vaan sellanen päivä, ettei oo mitään tärkeetä.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"