Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Lumous Gothic Festival 2009

• Vastaa
Minäkin tulossa olen täysi-ikäisyydenkin olen tuohon mennessä ehtinyt saavuttaa jo..

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin. ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa.

• Vastaa
Se on todellakin kiva juttu, kun tuska ja lumous eivät ole samaan aikaan!
En kyllä ensi vuode lumoukseenkaan mennessä ole täysi-ikäinen, mutta silti voin mennä klubeille kyllä jo silloin

Tähtää Ylemmäs

• Vastaa
Oi muuten, tajusin juuri että lumouksessa ehtisin jopa miittaamaan, tuskassa kun ei ikinä ehdi kun pitää metsästää sekalaista sakkia humalaisia hevimiehiä kasaan pysyäkseen selvyydessä että onko kaverit vielä hengissä. Lumouksessa ei tätä riesaa, vaikka mieluisa riesa onkin.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Unholysacrament

En kyllä ensi vuode lumoukseenkaan mennessä ole täysi-ikäinen, mutta silti voin mennä klubeille kyllä jo silloin

Klubeilla pitää olla täysi-ikäinen!

Alkaa jotenkin mietityttämään oliko tuo ihan hyvä ajatus pitää Lumous eri aikaa. Nyt siellä on ryysis näistä wannabeTuskagööteista.. Yh. Nyt on ollut niin ihanaa kun on saanut valita tän kauniin festarin ja nähdä niitä joita ei Tuskat kiinnosta.
  • Muokkasi: Unholysacrament
  • Vastaa

Lainaus: Desternia

Klubeilla pitää olla täysi-ikäinen!

Mielestäni olen tarpeksi täysi-ikäinen meneen klubeille kattoo menoo, jos täyttää 18 pari viikkoa tuon jälkeen. Koska käytännön tasolla en yhtään sen aikuisempi ole 18 vuotiaana verrattuna pari viikkoa ennenkun täyttää 18.

Koko kesähän siinä menee pilalle, kun täyttää vasta kesän jälkeen

ryysis näistä wannabeTuskagööteista..

Minuako tuolla tarkoitit ?

Tähtää Ylemmäs

• Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa

Nyt siellä on ryysis näistä wannabeTuskagööteista

Yhdyn täysillä tähän elitismiin, muahah!
Toivoisin klubien levymusiikiksi enemmän rokkiosastoa, ihan ystävällisesti näin juu.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Nyt siellä on ryysis näistä wannabeTuskagööteista.. Yh.

Lainaus: Deadboy

Yhdyn täysillä tähän elitismiin, muahah!

Nojoo, tuskin sinne sentään tulee karvasia ja rumia metalliäijiä corpsepainteissa tivaamaan öristen, miksi kukaan ei soita Immortalia.

Minä tuskin oon menossa kumpaankaan, Tuskaan tahi Lumoukseen. Tuntisin varmaan itseni ulkopuoliseksi molemmissa tapahtumissa...

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Jes, nyt voi mennä Lumoukseen jotta elitistiköötit saavat vainottavaa tällaisesta vuotuisesta Tuska-kävijästä! Toivottavasti joku soittaa Bodomii.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
No nyt on varsinkin pakko saapua paikalle pakko vihdoinkin saada aikaseksi tonne lähtö ku tänäkin kesänä se jotenkin vaan jäi..

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Toivottavasti joku soittaa Bodomii.

Iso karvainen äijä (minä) huutaa :" soittakaa Paranoid"

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!