Lainaus: Desternia
Itse olen tällainen elitisti etten haluaisi wannabeiden tulla, onneksi sentään ikärajat löytyy.
Kerro toki jossakin wannabismia käsittelevässä aiheessa mikä määrittelee tr00n ja wanttupiin. Sitä odotan mielelläni!
Itse potkisin sitruunapilluja päähän. :3
Ja lumous, toki... Rahatilanteen ja senhetkisen fiilisten mukaan saattanen suunnata.. Tietenkin, heitän hiukseni tyylikkääseen emolettiin ja pistän musta-valkoiset corpsepaintit ja örisen oksentaen samalla kiljun, oluen & veren täyttämää töhnää maksani hyvästellessä minut. :) Olisinkohan sitten truu-kojootti, vaiko kenties jotakin aivan muuta..
Lainaus: poison
Toivottavasti ikäraja vain on tarpeeksi korkea, esim 30 vuotta, jottei sinne tule kuin sellaisia, jotka on olleet gootteja jo 80-luvulla !
Kunpa, kunpa... Murtuisi kaikkien tr00-g00ttien (tm) mielipiteet siitä kuinka he ovat ainoita ja oikeita jotka ovat oikeassa oman tyyli(ttömyyte)nsä kera. :P
Muoks: kyllä, olen agressiivinen ihmisiä kohtaan jotka kuvittelevat olevansa enemmän kuin mitä ovat. :)
Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels