Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Lumous Gothic Festival 2009

• Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Kerro toki jossakin wannabismia käsittelevässä aiheessa mikä määrittelee tr00n ja wanttupiin. Sitä odotan mielelläni!

Vähän huumoria hei.
  • Vastaa
Mitä järkeä on vertailla Lumousta ja Tuskaa? Toinen on goottifestari ja toinen taas hevifestari. Ainut yhdistävä asia on hevistien halu pukeutua kuin gootit. Okei, kyllähän Tuska on menneinä vuosina kaivanut haudasta jonkun vanhan goottirock poppoon, ja olihan siellä joskus goottiklupikin jatkopaikkana. Kummallakin festrilla käy paljon myös porukkaa, joka oikeasti on siellä musiikin takia, eikä vaatteilla koreilun vuoksi. Tänä vuonna monille tarjoutuu poikkeuksellisesti mahdollisuus tutusta siihen "toiseen" alakulttuuriin ja sen musiikkiin, ja kiva niin, jos rahat vain riittävät. Fiksusti käyttäytyvät ihmiset ovat varmasti tervetulleita molemmille festareille, ihan millaisissa vaatteissa vaan.

http://undead.suntuubi.com/

• Vastaa
Mä ainakin pukeudun seuraavaan Lumoukseen sillee että oon alasti vaateiden alla!!! Ja jos pub Dog's home on jälleen kohtaamis-/iltapäiväkerhon kokoontumispaikkana niin sinne ainakin sitä vanhempaa goottirokkia kiitos...ihan vaikka kasarigoottimusaa Ei siellä jaksa istua jos kokoajan kajareista kuuluu JUMPJUMPJUMP...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Luulenpa, että olen tulossa! 18 vuotta tulee nimittäin täyteen viikko ennen tuota festaria. 8) Sitten saattekin tulla sinne räkättämään WNB-kuuttiudelleni.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Huoh noita antitrue-kommentteja. Heitti niit vitsillä tai ei, täällä tai jollain toisella foorumilla.

Kaikki truegootit vois mun puolesta jäädä kotiin nuolemaan haavojansa jos sattuu niin paljon "vähemmän truejen" hörheltäjien läsnäolo. Ketä oikeasti kiinnostaa? Mitä niiden vähemmän vannoutuneiden tyyppien oleskelu saman katon alla ketään muuta haittaa?
Mä varmaan meen ens vuonna Lumoukseen...pitää yrittää saada muutamia true metallisteja mukaan (joku Iron Maidenin tai Slayerin tms. bändipaita päällä) ja kattoa, tulisko keltään murhaavia katseita, heh. Missään ei sanota, että Lumouksesta saa nauttia vaan gootit.

what about the fairies?

• Vastaa

Lainaus: Saarros

..pitää yrittää saada muutamia true metallisteja mukaan (

No mä varmaan oon tulossa sekä Tuskaan, että lumoukseen

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

No mä varmaan oon tulossa sekä Tuskaan, että lumoukseen

Päät varmaan alkais kääntyä jonkun Paranoid-kommentin jälkeen, mut muuten mä en usko että sulle pahemmin nyrpisteltäis

what about the fairies?

• Vastaa

Lainaus: Saarros

, mut muuten mä en usko että sulle pahemmin nyrpisteltäis

Toivottavasti ei, sit se nähdään

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: Lady Elena

Aivan, he ovatkin ainoita "aitoja gootteja"...Hah. Joten alle 30-vuotiailla ei ole mitään asiaa Lumoukseen!

Mulla näköjään on mahdollisuuksia..
  • Vastaa
Hmm, en osaa yhtään sanoa, onko mahdollisuuksia päästä Tuskaan saati Lumoukseen ensi kesänä. Lumous kiinnostaisi ehdottomasti, mutta en voi mitenkään tietää, millaisilla vapailla liikun kesällä. No, se jää nähtäväksi sitten lähempänä :/ Ehkä voisi Lumoukseen ainakin varautua, ja jos en sitten pääsekään, niin en sitten.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (nocturnal_chimaira, Heetteri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!