Mitä järkeä on vertailla Lumousta ja Tuskaa? Toinen on goottifestari ja toinen taas hevifestari. Ainut yhdistävä asia on hevistien halu pukeutua kuin gootit. Okei, kyllähän Tuska on menneinä vuosina kaivanut haudasta jonkun vanhan goottirock poppoon, ja olihan siellä joskus goottiklupikin jatkopaikkana. Kummallakin festrilla käy paljon myös porukkaa, joka oikeasti on siellä musiikin takia, eikä vaatteilla koreilun vuoksi. Tänä vuonna monille tarjoutuu poikkeuksellisesti mahdollisuus tutusta siihen "toiseen" alakulttuuriin ja sen musiikkiin, ja kiva niin, jos rahat vain riittävät. Fiksusti käyttäytyvät ihmiset ovat varmasti tervetulleita molemmille festareille, ihan millaisissa vaatteissa vaan.
http://undead.suntuubi.com/
Mä ainakin pukeudun seuraavaan Lumoukseen sillee että oon alasti vaateiden alla!!!

Ja jos pub Dog's home on jälleen kohtaamis-/iltapäiväkerhon kokoontumispaikkana niin sinne ainakin sitä vanhempaa goottirokkia kiitos...ihan vaikka kasarigoottimusaa

Ei siellä jaksa istua jos kokoajan kajareista kuuluu JUMPJUMPJUMP...
"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen
Huoh noita antitrue-kommentteja. Heitti niit vitsillä tai ei, täällä tai jollain toisella foorumilla.
Kaikki truegootit vois mun puolesta jäädä kotiin nuolemaan haavojansa jos sattuu niin paljon "vähemmän truejen" hörheltäjien läsnäolo. Ketä oikeasti kiinnostaa? Mitä niiden vähemmän vannoutuneiden tyyppien oleskelu saman katon alla ketään muuta haittaa?
Mä varmaan meen ens vuonna Lumoukseen...pitää yrittää saada muutamia true metallisteja mukaan (joku Iron Maidenin tai Slayerin tms. bändipaita päällä) ja kattoa, tulisko keltään murhaavia katseita, heh. Missään ei sanota, että Lumouksesta saa nauttia vaan gootit.
what about the fairies?
Hmm, en osaa yhtään sanoa, onko mahdollisuuksia päästä Tuskaan saati Lumoukseen ensi kesänä. Lumous kiinnostaisi ehdottomasti, mutta en voi mitenkään tietää, millaisilla vapailla liikun kesällä. No, se jää nähtäväksi sitten lähempänä :/ Ehkä voisi Lumoukseen ainakin varautua, ja jos en sitten pääsekään, niin en sitten.
Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.