Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Miitti Hyvinkäälle

• Vastaa

Lainaus: Mortale

Tosin sieltä en tunne tosiaan yhtään mitään eli en osaa liikkua

Hyvinkää on yksinkertainen kaupunki.. asemalta lähtee hämeenkatu jolla on suurin osa kaupoista (mitä nyt ei siinä ole mitään pienempiä kauppoja kuten siwaa tai valintataloa)
muualla hyvinkäätä on oikestaan sitten kouluja, kakaroille aitauksia ( päiväkodit) hautausmaita ja jumalan selän takana sijaitseva lentokenttä...että silleen

Kuolinpäivään on hyvä syy elää.

• Vastaa
DeathOfYourLife
Sähän voisit kysästä nuorisotalosta paikkaa jos viittit En oikein usko et mulle annettais paikkaa ku oon niin nuori...(12.v)
  • Vastaa

Lainaus: Zanette

Sähän voisit kysästä nuorisotalosta paikkaa jos viittit

Niin, ja eikös miitin voi pitää ihan kivassa kahvilassa ?
Mukavempaahan se on kuin nuorisotalolla, meilläkin on täällä kahvilamiittejä.

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Niin, ja eikös miitin voi pitää ihan kivassa kahvilassa ?

Mäkin kannattaisin enemmän kahvilaa kuin nuorisotaloa. Ongelma taitaa olla, ettei Hyvinkäällä ole montaakaan kahvilaa.

Surrounded by my only friend, sweet silence.

• Vastaa
Joo,kylhän se olis mukavampi kahvilassa Hyvinkäällä on pari aika mukavaa kahvilaa(Kulma konditoria yms...)
  • Vastaa
Mä joskus kanssa kuljeskelen jopa Hyvinkäällä asti, jään seurailemaan topiccia
  • Muokkasi: Zanette
  • Vastaa
Käviskös:12.9, 13.9 tai 14.9???Paikka on vielä vähän hakusessa mutta Kulma konditoria kävis varmaan aika hyvin??
  • Vastaa
todellakin, loistavaa

Kuolinpäivään on hyvä syy elää.

• Vastaa
mikä olis paras päivä?(varmaan toi 13.9,koska se on lauantai)
  • Vastaa

Lainaus: Zanette

mikä olis paras päivä?(varmaan toi 13.9,koska se on lauantai)

Koska olet miitin järjestäjä, se on täysin sinun päätettävissäsi.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (kuopassa, Kryo, Heetteri, darkAngel). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!