Eli kohta taas on 22.9 ja tämä noita-akka saa pari ryppyä ja yhden vuosirenkaan lisää...
Viime vuonna pidettiin Poisonin kans yhteiset synttärit Poisonilla josta sit mentiin jatkoille Lost Paradiseen, mut tänä vuonna Poison ei aio juhlia, eikä koko Lostia enää edes ole, joten ajattelin seuraavanlaista:
25.9 on Anvil, ja koska meillä on putkirempat jo tehty, niin tuumailin ihan sellasia pienimuotoisia etkoja täällä meillä Roihuvuoressa. Ne sais olla olevinaan samalla synttärit.
Anviliin ei tietty tarvi meiltä lähtee ellei joku halua, ja jos tulee alaikäistä porukkaa, niin sehän nyt ei olis edes mahdollista.
Ajattelin tarjota naposteltavia, limua ja boolia (muuten halukkaat saa roudaa viinaksensa itse!)
Eli ihan vaan sellaset pienimuotoiset illanistujaiset muutamaa tuntia ennen mahdollista Anviliin menoa, ja koska pyöreitä vuosia täytän vasta vuoden päästä, sit onkin kunnon härdellit, mut nyt haluisin vaan joitain foorumilaisia paikalle. Avecit tietty myös tervetulleita.
Kertokaa mahdollisimman pian pääsisittekö paikalle, että ehtisin tekeen jotain valmisteluja. Ja lahjoja ei tietenkään tarvi tuoda (säästäkää ens vuoden bileisiin!!!!

)
Mutta ilmoitelkaahan asiasta joko täällä ketjussa, yksityisviestillä, soittamalla, textaamalla, mailaamalla, myspacessa tai jos saapastelette tiellä vastaan!
Pitää sitä nyt vähän päästä juhliin välillä!
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.