Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Ninnuskan synttäribileet foorumilaisille

Eli kohta taas on 22.9 ja tämä noita-akka saa pari ryppyä ja yhden vuosirenkaan lisää...
Viime vuonna pidettiin Poisonin kans yhteiset synttärit Poisonilla josta sit mentiin jatkoille Lost Paradiseen, mut tänä vuonna Poison ei aio juhlia, eikä koko Lostia enää edes ole, joten ajattelin seuraavanlaista:
25.9 on Anvil, ja koska meillä on putkirempat jo tehty, niin tuumailin ihan sellasia pienimuotoisia etkoja täällä meillä Roihuvuoressa. Ne sais olla olevinaan samalla synttärit.
Anviliin ei tietty tarvi meiltä lähtee ellei joku halua, ja jos tulee alaikäistä porukkaa, niin sehän nyt ei olis edes mahdollista.
Ajattelin tarjota naposteltavia, limua ja boolia (muuten halukkaat saa roudaa viinaksensa itse!)
Eli ihan vaan sellaset pienimuotoiset illanistujaiset muutamaa tuntia ennen mahdollista Anviliin menoa, ja koska pyöreitä vuosia täytän vasta vuoden päästä, sit onkin kunnon härdellit, mut nyt haluisin vaan joitain foorumilaisia paikalle. Avecit tietty myös tervetulleita.
Kertokaa mahdollisimman pian pääsisittekö paikalle, että ehtisin tekeen jotain valmisteluja. Ja lahjoja ei tietenkään tarvi tuoda (säästäkää ens vuoden bileisiin!!!! )
Mutta ilmoitelkaahan asiasta joko täällä ketjussa, yksityisviestillä, soittamalla, textaamalla, mailaamalla, myspacessa tai jos saapastelette tiellä vastaan!
Pitää sitä nyt vähän päästä juhliin välillä!

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

Pitää miettimän.

25. pvä olen töissä klo 17 asti, mutta enköhän ehtisi silti, ja seuraavana päivänä menen taas jo kymmeneksi... Mutta tjaah, eiköhän sitä jaksaisi

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Ei mulla näillä näkymin ole mitään tuolloin, voisi hyvinkin tulla! Avec mahdollisesti mukana.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Näyttäis siltä että pääsisin ja tässä vaiheessa voisin melkein luvata olevani tulossa, mut varmasti sanon vasta vähän lähempänä. Olis kyllä kiva

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

Juu, ei mulla PITÄIS olla sillon mitään, joten siellä nähdään!

En Oikein Ymmärrä!

Muitakin näköjään syyskuussa syntyny. Nuo juhlasi taitavat olla tuolla eteläs päin, niin en täältä oikein pääse tulemaan
Mutta ensi vuonna on ihan suotuisat mahdollisuudet tulla, sillä täytän ens vuonna 9.9 18 ja pitäis olla ajokorttikin jo noihin pyöreihin synttäreihis mennessä

Tähtää Ylemmäs

Nähdään tässä lähiaikoina muutenkin, mutta ilmoittaudun kuitenkin jo mukaan

Count your blessings instead of sheep

Voisin kanssa tulla.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

Oho, tällainenkin olisi. Saapunen paikalle avecin kera. Tuon Anvil-iltaman voisi kans käydä tarkastamassa.

Elämästä voi tehdä karusellin tai karun sellin.

Minäkin ilmoittaudun saapuvaksi näin alustavasti, tuon myös mahdollisesti avecin.

Does it really matter?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.