Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Lahden miitit!

• Vastaa

Lainaus: Faith Black

kaupat menevät kiinni lauantaisin jo kello 18.00, jolloin kaikki potentiaaliset lämpimät paikat ovat poissuljettuja alaikäisiltä.

Lainaus: Kaihola

alaikäinen olen sen verran että noihin k-18 paikkoihin ei ole mulla asiaa

Mutta eikös sitä miittiä voi pitää jossain kahvilassa? Niin mekin täällä olemme usein tehneet

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Mutta eikös sitä miittiä voi pitää jossain kahvilassa?

Kaikki kahvilat mitä Lahden keskustasta tiedän, menevät kiinni lauantaisin suunnilleen samoihin aikoihin kuin kaupatkin, eli kuudelta. Osa jo viiden aikoihin.

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa

Kaikki kahvilat mitä Lahden keskustasta tiedän, menevät kiinni lauantaisin suunnilleen samoihin aikoihin kuin kaupatkin, eli kuudelta. Osa jo viiden aikoihin.

Niinhän ne tekee... P*ska juttu... Mut silti melkee kahvila on paras paikka. Ja toi lokakuun eka viikonloppu kyl käy, jos laitan sen käymää.

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Vastaa

No, ompa tyypillistä . Sit on auki vain baarit, joihin on ikäraja. Meilläkin oli täällä kerran hirveä kiertely keskustassa, kun etsimme lauantai-iltana ikärajatonta baaria

pimeys=hulluus

• Muokkasi: Faith Black
  • Vastaa
Elikkä toistaiseksi mahdollisia miittailijoita olisi minun lisäkseni seuraavat henkilöt:
Dragon9
Kaihola
Tyhjäpää
Ardath?
Mystification
Endelin
Ja oliko vielä Mortalella mahdollisuus tulla?

Olisiko miittinkipäivä perjantai 3.10 vaiko lauantai 4.10?

• Muokkasi: Endelin
  • Vastaa
hei hei eikös se aleksanterinkadulla oleva Café Alex oo auki la 9.00-24.00 ja sunnuntaina 9.00-21.00, lisäksi nämä kahvilat ovat siihen aikaan auki Taukotuuli ja Ysikasi. Onko ysikasi se joka sijaitsee hollolassa?
Jos pystyn/ehdin saavun paikalle siihen ajankohtaan kun sovitte yritän puhua itseni ympäri.

Älkää välittäkö kirjoituksistani.. Olen sekaisin muutenkin...

• Vastaa
Voin kyllä yrittää järjestää tuolle päivälle aikaa, jos sovitaan kellon aika. Vaikka ikäni ja ulkonäköni vähän mietityttää... mutta yritän kai silti päästä paikalle..

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Vastaa

Lainaus: Endelin

hei hei eikös se aleksanterinkadulla oleva Café Alex oo auki la 9.00-24.00

Woot? Nevöhöörd o.O. No sinäpäs saatkin sitten luvan ilmestyä paikalle ja opastaa tyhmät, koko ikänsä Lahdessa asuneet kuutit ko. kahvilaan. (Ja minä kun luulin kolunneeni koko Aleksin läpi tässä "muutaman" vuoden aikana).

Käykö herras- ja rouvasväelle itseasiassa paremmin lauantaipäivä? Jos siinä neljän aikoihin alkaisi olla sopiva ajankohta...? Ehdotelkaa tekin nyt jotain, en minä ole ainoa suunnittelukykyinen lahtelainen!

• Vastaa
Hmh paha kysymys.. Periaatteessa kyllä mä lahteen pääsisin eikä mulla taida ihmeellisempiä suunnitelmia olla.. Koeviikkokin loppuu just sinä päivänä

~

• Vastaa

Lainaus: Mortale

Periaatteessa kyllä mä lahteen pääsisin eikä mulla taida ihmeellisempiä suunnitelmia olla..

No tämähän hienoa!
Muut nyt vähän aktiivisuutta kehiin ja ilmoittelemaan itsestä... Tuo lokakuu tulee kuitenkin melko nopsaan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!