Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: Lahden miitit!

• Vastaa
Joo ajattelin vaan ilmottaa, että olen kyllä miittiin tulossa, mutta en pääse nyt huomisesta eteenpäin koneelle... Mutta olen sitten Mortalea ja Avecia rautatie asemalla vastassa vähän ennen 15.40, ja Mortale voi varmaan ilmotella jos tulee muttoksia...

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Vastaa
ahaaaaa. eli se ois nyt jo perjantaina sori en taida ehtiä sinne. toisel kerral sitten. (ollut poissa koneelta)
  • Vastaa
Juu eli nyt on varmistunut että tulee kaks ihmeistä mun lisäks.. Toivottavasti joku tykkää jutella englanniksi taiwanilaisen pojan kanssa

~

• Vastaa

Lainaus: Mortale

Toivottavasti joku tykkää jutella englanniksi taiwanilaisen pojan kanssa

No mä ainaki oon vielä niin kökkö englannissa että hyvä että osaan edes tervehtiä... -.- Mutta uskon kyllä että matkassa on mukana enlannin taitoisiakin ihmisiä

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Vastaa
Meitähän on tulossa loppujenlopuksi melkoisen vähän . Toivottavasti huomenna ei sada.

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Huomennako tämä nyt oli? Hmmm, sitten en taida päästä, kun olen Lahdessa vasta kymmenen tienoilla. :/

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Tapaamispaikka Amarillo/Oululaisen kulma kello 16:00. Itselläni on olkapäille ulottuvat vaaleat hiukset, luultavasti lyhytvartiset Electrat jalassa ja pinkillä kantattu musta tyllihame. Yrittäkeehän tunnistaa.

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Juu no Faith Black etköhän meiän porukan sit tunnista kun Tyhjäpään kanssa tullaan. Meitä on siis neljä. Kaks poikaa ja kaks tyttöä Hyvänä tunnistusmerkkinä ulkomaalainen eli siis taiwanilainen poika Itsellä on hame ja platform saappaat ja korsetti ja pitkä musta takki sekä hiuksista löytyy mustia ja punaisia rastoja. Sitten on pitkä hiuksinen, maastohousuinen poika ja tyhjäpää.

~

• Vastaa
Minul silmälasit, isokokonen valkonen kauluspaita, musta ohut takkihörhelö ja valko-musta pääkallolaukku. En edusta, en koskaan, kun koulusta tuun.
  • Vastaa
[b][/b]oon mäkin aika nuori
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Silence, groomeri, Tillie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!