Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Arkisto: Goottimuotia Stoan Sunnuntai Stagelle 19.10.2008?

Löytyisikö tältä foorumilta näyttävää porukkaa Stoan Sunnuntai Stagelle 19.10.08
iltapäivällä? Ideana olisi koostaa muotinäytös jossa esiintyy eri tyylejä, yhtenä tietysti goottimuoti. Lokaviikot on nuorten festari joka järjestetään ekaa kertaa
tänä vuonna, nuoret näkyy Helsingin taidelaitoksissa, kirjastoissa, kulttuurikeskuksissa, nuorisotaloissa jne.

Stoa Itä-Helsingin kulttuurikeskuksessa olisi tilaisuus kaikille muodista tai tuunauksesta kiinnostuneille osallistua catwalkille jolla esitellään tuunattuja/ itse tehtyjä / itse koottuja muotiluomuksia. Lisäksi mukana on katutanssiesitys, Street Soul Show, deittailua jne, eli ohjelmaa aika laidasta laitaan.

Catwalkin ryhmät ovat vielä varmistumatta mutta olen kysellyt mukaan erilaisia muodin ja tuunaamisen osaajia. Olisi HUIKEAN upeaa saada mukaan myös goottimuotinäytös! Löytyisikö täältä gootti.netistä tyyppejä joka tuntisivat tämän alueen ja voisivat olla kiinnostuneita lähteä kokoamaan pientä goottimuotinäytöstä? Puitteet tulee olemaan hienot, on valoja ja musaa ja hyvä juontaja.

Tulkaa mukaan NÄKYMÄÄN! Mulle voi laittaa meiliä hanna.westerholm@hel.fi, ja antaa vinkkejä myös tämän foorumin kautta!
Ööh...siis pitääkö goottivaatteiden olla nimenomaan itse tehtyjä vai haetaanko goottityylin esittelyä? Putosin kärryiltä...

Minä kyllä voisin olla tyrkyllä, vaikken mallikokoinen olekaan (ja sitä suuremmalla syyllä, muah!!), mutta mitään hattuja kummempaa itsetehtyä minulta ei kyllä löydy.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Muokkasi: Heetteri
Minusta tuntuu että tämä olisi erittäinkin hauska idea toteuttaa. Olen mukana; lähetän siis meiliä. Tarvittaessa voin olla meidän päässämme jonkin sortin vastuuhenkilö.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Minä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi malliksi, jos Heetteri kerran meinaa alkaa organisaattoriksi

Does it really matter?

Lainaus: Aditu

Minä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi malliksi, jos Heetteri kerran meinaa alkaa organisaattoriksi

Totta kai! Mallaan kyllä itsekin, en anna rytkyjäni muiden käytettäväksi. ;D;D;D;D; Tehdään tästä toimiva.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Joo, tehdään tästä toimiva, vaikken kyllä ihan tuota pointtia ymmärtänytkään... Mutta malliksi haluuun minäkin, ellei projektilla ole kokorajoitusta.

Mahtavaa!!! Ei ole koko- tai näkörajoituksia, haetaan ennen kaikkea tyylillänsä tyylikästä porukkaa jotka haluavat esitellä sitä omaa tyyliään. Hienoa on myös jos Heetteri ryhdyt kokoamaan hommaa - laitan sulle meiliä kohta!

Alkuperäisenä ajatuksena ehkä oli että catwalkilla olisi nimenomaan tuunattuja vaatteita ja asusteita mutta mun mielestä se ei ole välttämätöntä - luulen että mielenkiintoisempaa tulee jos näytökseen tulisi esim. ihan toisistaan erilaisia osioita, esim. tuunatut vaatteet, goottityyli, japani-katutyyli ja mitä muita ryhmiä nyt saan kasaan! Ja Heetteri voisit koota sitä gootti-osuutta tietenkin, haen itse niitä muita ryhmiä.

Ehdotuksia saa laitella jos tulee mieleen mihin kaikkiin muihin porukoihin voisi vielä olla yhteyksissä. Ja rohkeasti vaan kaikki mallit ja vaatteiden harrastajat mukaan!
Lolitapiireihin kannattaisi varmaan olla yhteydessä, sieltä voisi löytyä myös niitä itsetehtyjä vaatteita.

Samana päivänä on Gloriassa ilmeisesti Japanitapahtuma, katsotaan josko silti saisin tänne houkuteltua pienen Lolitaporukan!
Hihhei, tältä tytöltä löytyy itse tehtyjä/tuunattuja vaatteita vaikka kuinka paljon! Eikä näillä näkymin ole sille päivälle muutakaan tekemistä eli jos kerran kokovaatimuksia ei esitetä niin olisin kiinnostunut.

Which bone in her body should I break first

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Unholysacrament, Selah). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!