Gootti.net

Goottifoorumi: Tulevat goottimiitit ja tapahtumat: miittiä tampereelle?

Täällä valvovat: Iiriva, Piiskansiima, poison, emanon, Funereal Soul, Dark Eyes

• Muokkasi: Nukke
Tämä viikonloppu sopisi hyvin mulle. Pienemmälläkin porukalla ois joskus kiva käydä.

sielu täynnä kyyneleitä ja unelmia särkyneitä, ei ulkokuori niitä peitäkään

Mulle käy sekä tämä että ens viikonloppu.

Näin se menee. Vai menikö?

Samoin jos sunnuntai päivästä puhutaan

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Muokkasi: kiki
Eli sitten se huominen (8 päivä) kahvila runossa? Vai katsotaanko joku muu paikka koska runo tuntuu olevan aina niin täynnä.

Muoks. ja se oli se klo. 1500?

Sama tuo mulle on missä ollaan
Ehdotuksia saa toki heittää, ite voin pärjätä runon kanssa koska matka on niin ihanan lyhyt ettei melu haittaa mutta ihan miten muut halunnee :d

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

Mennäämpä sitte sinne runoon vaan, toivottavasti kaikki kahvilla käyvät massat on mummoloissa pääsiäislomalla ettei ole ihan tupaten täynnä

Ookoo, hoomenna sitten 15 gahvila runossa.

Kaipa minäkin nyt sitten huomenna ilmestyn, vaikka porukkaa ei paljoa olisikaan. Joten siellä nähdään!

Don't look back. I'm right there....

No onkos tähän tämänpäivän miittiin nyt osallistujia? itse olen ainakin menossa joten jos joku haluaa paikalle vääntäytyä niin klo 15 ---> Kahvila runossa

Oletettavasti tämän päivän miitin voisi siirtää ensi sunnuntaihin, kuitenkin kun äitienpäivä kyseessä.
Eli 20.5. klo 15.00 kahvila Runo!

Don't look back. I'm right there....

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!

LeatherHeaven.com: rock'nroll- ja biker-henkiset vaatteet ja asustet netistä