Gootti.net

Turku Coffee House meeting

Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 18.03.2010 00:25
Todennäköisesti seuraava miitti on pääsiäis perjantaina tai pääsiäisen jälkeen, koska tätä pääsiäis perjantaita on ehdoteltu.

Miten olisi jos pidettäisiin seuraava miitti kirjastolla? Se iso valkoinen rakennus turun keskustassa joka on kirjasto.

Älkääkä jättäkö miittiä väliin oli se millon tahansa ! Jos asut lähellä turkua sinä olet niin tervetullut että sinun on pakko tulla!!
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.03.2010 19:50
Jos pääsiäisperjantaita meinaatte ni pistäkää miitti iltaan. Myöhäisiltaan. klo 20- >? Ni miäkin ehkä ehin paikal. Päästäismaanantai tai la päivä ois ehkä paremp vaihtoehto.
  • Lähetetty: 18.03.2010 20:03
Ei noin myöhää viitti kun ei taida olla kirjastotkaa auki tai mitää... laitetaa lau... ei sittenkää zinille ei käy kai sillon... ehkä se maanantai.
  • Lähetetty: 21.03.2010 17:43
Eli valitkaahan ihmiset nytten että pidetäänkö miitti:

5.4? maanantai

10.4? lauantai
11.4? sunnuntai

17.4? lauantai
18.4? sunnuntai

Ja missä se pidetään pidetäänkö se yhä Coffee Housessa vai Kirjastossa jossa on mahtollisesti myös kahvila varma en ole vielä...

Jos olisi kesä voitaisiin pitää se jossain metässä, ja varmaan tullaan pitämäänkin kun lumet on sulanu jne.
Kirjoittanut: Korukivi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.03.2010 20:22
Joo, uutta miittiä.

Minulle ei käy tuo 10.-11.4., muuten kaikki on ok. Kannatan kuitenkin tuota 5. päivää.
Kirjasto on mielestäni todella kummallinen paikka miitille, joten ehdottaisin mielummin jotain kahvilaa. Niitä löytyy kuitenkin useita ihan keskusta-alueelta. Aikaisemmalta sivulta pitäisi löytyä aika pätevä lista paikoista, missä voisi miitata.
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 21.03.2010 20:34

Lainaus: Korukivi

Kirjasto on mielestäni todella kummallinen paikka miitille

Entä sitten? Eikö voi välillä olla erilaisiakin paikkoja kun ne ainaiset kahvilat.

Kyllä minä tiedän että keskustassa on kahviloita mutta kirjastossa tai jossain muussa olisi saattanut olla paremmin tilaa, ehdotushan se vain on eikä alunperin omani.

Ja jos me nyt sitten taas kahvilaan päädymme, niin todennäköisesti se on se Coffee House koska se on tod näk tilavin... Paitsi siitä eteempäin on se yksi kahvilla missä voisi olla tilaa... Pitää selvittää nimi.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.03.2010 21:57
Kaikki käy näillä näkymin, varmimmin 10-11.4. Miittiä joka viikonlopulle
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.03.2010 18:43
Mä olisin mahdollisesti kans kiinnostunut tulemaan miittiin.

Voi tosin olla, ettei mulle sovi juuri mikään päivä Mun viikonloput on harrastusten takia ihan täynnä... Pääsiäisviikonlopulla mulle käy 2.4 tai 4.4, muista päivistä en pysty lupaamaan Mutta tuun jos päivä ja aika sopii, mun takia ei pidä päiväsuunnitelmia alkaa muuttamaan
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2010 14:13
Yritän päästä paikalle, riippuen työvuoroista nyt. Miitti' kerran-kaksi kuussa riittäisi hyvin.
  • Lähetetty: 24.03.2010 14:44
Näyttää siltä että nyt on kaikkein todennäköisintä että seuraava miitti pidetään 10.4 tai sitten 11.4

Mutta saatetaan pitää sitten taas uusi vaikka 18.4 että nekin pääsee ketkä ei tuohon kerkiä mutta minulle varmaan tää 10.4 olisi sopivin.

Joten onko nyt porukkaa tulossa?

Ja voihan sitä muitakin aikoja ehdotellakun vkl mutta vkl on paras koska viikolla porukat on töissä tai vastaavaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit