Gootti.net

Turku Coffee House meeting

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.03.2013 13:56
Pahoittelen miittiepäaktiivisuuttani. Haluaisin miittailla aktiivisemmin, mutta viikonloppuni ovat tällä hetkellä aika täynnä kaikkea pakollista ohjelmaa niin jää helposti Noapteatkin väliin. :<
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.03.2013 19:26
Heh, taisi olla tällä kertaa yleinen vamma. Minäkin kiskaisin kirokseni päivänmittaisen pikaflunssan kuten kunnen kiireviikon päätteeksi kuuluukin joten meni punkan pohjalla tuo lauantai.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kalmankoura
  • Lähetetty: 22.03.2013 19:45
Tulee taas tälläinen pikainen tiedotus, josko halukkaita olisi miittaamaan huomenna jossakin. Olen tulossa Turkuun illanviettoon, mutta mahdollisesti ehdin sinne jo päivällä hyvissä ajoin tarkoitukseni kierrellä keskustassa ja käydä jossain syömässäkin. Coffee House on tuttu, mikäli ei ole muutaman vuoden aikana siirtynyt mihinkään, vaan olisiko keskustan länsipuolella (ei kuitenkaan Länsikeskusken puolella) esim. kävelykadulla jotain kivaa kahvilaa? ja klo aika vaikka iltapäivästä klo 16->20?

Päädyinkin Helsinkiin, siksi tämäkin ilmoitus tuli niin myöhään, kun en vielä ollut ihan varma minne lähden.
Kirjoittanut: Valentica (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.04.2013 15:28
Hei kaikki!

Huomasin just äsken että lauantaina on Club Undeadin 6-vuotisklubi Cosmic Comic Cafessa!

Itse ainakin olen menossa sinne vaikkei virallista miittiä järjestettäisikään.
  • Lähetetty: 16.05.2013 13:28
HUAMIO!

Cosmikissa on lauantaina 18.pv kirpputori klo 14-18. Mulla on pöytä siellä ja aion myydä mm. goottivaatteita edullisin hinnoin. Myynnissä myös kaikkea muuta sälää! Tulkaa tulkaa!

Linkki facebookkiin: https://www.facebook.com/events/375312782584345/?r ef=2
Kirjoittanut: Arkunnaula (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2013 21:18
Itsekkin olen nyt tosi epäaktiivinen ollut, kun on tässä ollut hiukan kaikenlaista. Nyt kumminkin alkais taas enemmän aikaa olla, niin ois kyllä tosi kiva jos taas jossain raossa saatais joku miitti pidettyä. Ellei nyt ihmiset ole tosi tosi kiiruisia kesäsuunnitelmien kanssa.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2013 12:37
Täälläkin olis miitille kysyntää
  • Lähetetty: 29.05.2013 15:20
Cosmikissa olis taas Club Noaptea 8.6. En tosin itse tiedä pääsenkö sinne.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2013 16:07

Lainaus: Valentica

Cosmikissa olis taas Club Noaptea 8.6.

Tosiaan toi. Itse olen menossa.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2013 20:08
Piti tulla Cosmiciin kirpparille, mutta missasin tuon koska olin kaksi viikkoa Helsingissä viettämässä laatuaikaa luiden parissa.

ÖÄÖÄÖÄ. Olin kokonaan unohtanut että Noaptea on tuolloin ja tuo nimenomainen lauantai valikoitui nörttiporukkamme päiväkännitapaamisen päivämääräksi. Meikäläisellä kuitenkin hellittää kiireet nyt kesällä kun olen kiltisti töissä vain virka-aikaan eikä yliopisto heittele hulluja deadlineja enää niskaani. Järjestetäänkö Noapteaa ja Undeadia myös kesällä?

HÄPEÄMÄTÖNTÄ MAINOSTUSTA Ja jos täällä on Sherlock Holmes -faneja, niin kannattaa tsekata yksi tapahtuma jonka järjestäminen on syönyt allekirjoittaneen miittiaktiivisuutta: https://www.facebook.com/events/518525201519562/?f ref=ts /HÄPEÄMÄTÖNTÄ MAINOSTUSTA
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit