Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity seuraan!

Goottifoorumi: Goottimiitit ja tapahtumat: FME miitti

Täällä valvovat: Piiskansiima, Heetteri, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa
Hei.
FME on 19. - 20.2
Itse olen aikeissa mennä la 20.2 paikanpäälle järkkärin tai pokkarin kaa kuvailemaan. Onko muita menijöitä joita kiinnostais vaikka miitata siellä?

"Kaiken onnen tavoittelun looginen päätepiste on hulluus."

• Vastaa
No minä olen ainakin siellä molempina päivinä edustamassa ständillä 31, joten miitin voisi aloittaa vaikka sieltä?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

Pöh. Nurkilla käydään kyllä, mutta näillä näkymin vääränä päivänä

"Ensin luulin että se oli kuu, mutta sitten näin lonkerot"

Lainaus: Heetteri

No minä olen ainakin siellä molempina päivinä edustamassa ständillä 31, joten miitin voisi aloittaa vaikka sieltä?

Minäkin olen siellä ständeilemässä.

Strenght and honour; shadows and dust.

Joo, ja minä olen haastattelemassa, ja kuvailemassa

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Minäkin olen siellä ständeilemässä.

Enemmän kyllä messualueella kiertämässä, mutta varmasti myös ständillä välillä.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Minäkin olen tulossa molempina päivinä sinne kiertelemään näillä näkymin yksinäni
  • Vastaa

Lainaus: Dark Soul

Minäkin olen tulossa molempina päivinä sinne kiertelemään näillä näkymin yksinäni

Yksin ei tarvitse olla! Heetteriä ainakin tulet moikkaamaan, ja reippaasti esittelet itsesi fooruminickillä.

Lainaus: Heetteri

ja reippaasti esittelet itsesi fooruminickillä.

Muakin saa nykiä hihasta, jos tunnistaa. Olen paikalla molempina päivinä

pimeys=hulluus

• Vastaa
Ilman muuta tulen näyttäytymään jos sattuu teitä näkemään ja uskaltaa
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 1 jäsentä (Raziel). Kävijäennätys tehtiin 26.02.2010 23:59, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 50 henkeä!