Gootti.net

Jyväskylän-miitti??

Kirjoittanut: ghost_girl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.02.2011 16:27
Haluaisivatko foorumilaiset kokoontua Keski-Suomenkin suunnalla? Olisin kiinnostunut näkemään josko täällä sittenkin asuisi muitakin gootteja itseni lisäksi Laittakaas kehiin päivämääriä, katsotaan sopivatko yhteen
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.02.2011 21:45
mie olen valmis miittamaan jyväskylässä HOI!
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.02.2011 01:58
Yli 18-vuotiaillehan on tarjolla:
http://www.gootti.net/keskustelu/7_3130_0.html
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.02.2011 18:18
Viimeistään kesällä tämä vähän kauempanakin asuva aikoo kävästä taas Jyvääskylääs.
Ghost girl:llä muuten samanlainen sairaalamaski kuvassa ku miulaki.
Kirjoittanut: Bloodstar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.02.2011 15:29
En olekkaan näköjään ainoa täällä joka asuu jyväskylän suunnalla. Mahtavaa!
Kirjoittanut: Stimraug (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.02.2011 21:17
Kenties, kuulostaa hyvältä :]
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.02.2011 09:17
Mie voin sen kertoo, että miulle käy koska vaan, koska asustelen täällä Jkl:ssä : D
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.02.2011 21:13
Sopisi hyvin. Joko näin kevään puolella voisi järjestää muutakin kuin Lunatic Eclipseä? Aion kyllä olla sielläkin, mutta aion myös nauttia ensisijaisesti tanssimisesta. Vai aiotaanko tässä odottaa kesään?
  • Lähetetty: 23.02.2011 16:41

Lainaus: VariSami

Joko näin kevään puolella voisi järjestää muutakin kuin Lunatic Eclipseä? Aion kyllä olla sielläkin, mutta aion myös nauttia ensisijaisesti tanssimisesta. Vai aiotaanko tässä odottaa kesään?

Club lunatic eclipsee (tai sitä ennen) voisi kyllä yrittää järkätä miittiä, niin ei tarviisi yksi clubbailla, jos joku kerta sinne sattuu ilmestymää.
  • Lähetetty: 26.02.2011 09:54
Tulee aikalyhyellä varotusajalla, kun suunnitelmani muuttuvat joskus lennosta moneen kertaan mutta jos joku haluu miittailla tänään tai huomenna Jkl:ssä niin olisin kiinnostunut. Mikäli Sir Marylee ei ole muuttanut numeroaan viime kesästä(?) niin hänen numeronsa mulla on, hänellä tuskin enään minun mutta ajattelin laittaa hälle yksäriä. Olen tänään vielä jonkin aikaa koneella ennen reissuun lähtöä ja illalla sitten pääsen kai uudestaan koneelle.

Katsotaan tuleeko mittään. Aina voi yrittää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit