Gootti.net

Jyväskylän-miitti??

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.02.2011 14:38
Hmmm.. Kyllä se numero taitaa tuolla ehkä vielä ollakin : D
Kirjoittanut: ghost_girl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.02.2011 17:23
En ole paikalla, mökiltä tulen vasta keskiviikkona:/mutta loppuviikosta kävisi paremmin
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.03.2011 17:50
Lunatic Eclipse oli ja meni tältä erää - järkättiinkö sinne nyt loppujen lopuksi minkäänlaista tapaamista vai ei? Olin kyllä paikalla, mutta viihdyin vanhojen tuttujeni seurassa ja lupaukseni mukaisesti tanssilattialla. Jos tuon lisäksi nyt jotain vakavissaan yrittäisi järkätä, voisi alkaa keskustella siitä enemmänkin.

Ainakin kaksi miittiähän Jyväskylässä ilmeisesti on jo ollut. En nyt jaksa ryhtyä tarkistamaan yksityiskohtia niistä, mutta onko täällä mitään erityisen hyviä paikkoja tavata? Tai no siis - kyllähän täällä on mukavia kahviloita ja niin edelleen, eikä minulla ole mitään niitä vastaan, mutta jotenkin vain naurattaa ajatus goottimiitistä sellaisessa hieman samalla tapaa kuin kuopiolaisia miitistä CoffeHousessa.

Saako aikatauluun mitään selkoa? Onko tässä tarkoitus kevään myötä tavata ja vaikka sitten kesällä uudestaan, kun Kalmankoura olisi myös paikalla, vai vasta kesällä? Jos itse kukin hieman kertoo myös sitten aikatauluistaan. Minulla ainakaan ei nimittäin ole käytännössä opistolla käyntejä kuin alkuviikosta. Maanantait menevät aina harrastuksen parissa ja tiistaisin ja torstaisin on kendotreenit, mutta ne ovat vasta selvästi illan puolella (klo 19 ja 20.30).
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.03.2011 16:23
Keksitään ihmeessä joku miitti ja päivä. Itse on nyt niin paljon kaikenlaista klubeihin liittyvää juttua tekeillä että en nyt miittijuttuun tuo muuta kuin kenties itseni osallisujana.
Aika vahvasti näyttää siltä että uutta Lunatikkiakin saadaan muutes vapunaatoksi...
Viime kesänä oli tarkoitus järkätä Lunatique-Nique piknikkimiitti ihan vapaamuotoisesti, mankalla tms. jotain musaa. Jos ens kesäks saiskin aikaiseksi kun ei silloin klubiakaan kannata järjestää. Pääsis tapaamaan noita klubin kävijöitäkin rauhassa ja ajan kanssa, klubeilla ei vaan kerkee kun on monesti niin kiire ja usein siksi aika stressaantunutkin.
-Pekka / C L E
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2011 20:35
Uuu - Lunatic on ollut aika pakko käydä joka kerta, kun olen täällä asunut, mutta vappuna on luvassa kendoleiri, joten voi olla ihana yhdistelmä kyllä.
Kirjoittanut: -tiuku- (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.03.2011 20:22
Mie oon aina iltapäivästä vapaa miittaamaan Moon muutanu vasta viime vuonna jkl enkä omista kun, vasta yhden kaverin ja hänkin on työn kautta.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2011 20:44

Lainaus: -tiuku-

Moon muutanu vasta viime vuonna jkl

Itsekin täällä oon aika uus naama, siis täällä pyörinyt siitä asti kun aloin joku 4-5 vuotta sitten seurustella, mutta vasta syksyllä tänne muutin.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.04.2011 10:55
Oho, enpä oo aiemmin huomannu mittään. Vapunaatto meinaa olla itelle vähän vaikee mutta voisi sitä miitata jossain vaiheessa! Oon mukana.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2011 09:42
Vappuklubi:
http://www.gootti.net/keskustelu/7_3207_0.html
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.04.2011 15:00
Miltä teidän vappuhässäkät näyttää? Itse teutaroin luultavasti luvattoman humalassa opiskelijatovereiden keralla, mutta saattaisi riittää tunti tai pari goottitovereiden näkemiseen. Illasta saatan myös siirtyä Deadboyn linkkaamaan CLE:en.
Mitäs tehdään, miitataanko vappuna vai muulloin?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit