Gootti.net

Jyväskylän-miitti??

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.04.2011 16:38
Deadboy saattaa olla DJ:nä tuossa klubitapahtumassa jos olen ymmärtänyt oikein minkälainen tyyppi tuon vihreän Cthulhu-naaman takana on.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.04.2011 18:03

Lainaus: kuopassa

Deadboy saattaa olla DJ:nä tuossa klubitapahtumassa jos olen ymmärtänyt oikein minkälainen tyyppi tuon vihreän Cthulhu-naaman takana on.

Näin on ainakin aiemmissa CLE:issä ollut.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.04.2011 19:20
Joo-o. Taas soitellaan musaa rokista EBMään lauantaina. Tuon vapun jälkeen vois pitää piknikmiitin, voisin tehdä siitä FB-eventin meidän klubin yhteyteen, sellainen vapaamuotoinen ja ikärajaton piknik hengailumiitti jossain puistossa...
  • Lähetetty: 09.05.2011 17:37

Lainaus: Deadboy

Tuon vapun jälkeen vois pitää piknikmiitin, voisin tehdä siitä FB-eventin meidän klubin yhteyteen, sellainen vapaamuotoinen ja ikärajaton piknik hengailumiitti jossain puistossa...

Kuulostaa hyvältä moinen! Koskas on seuraava klubi, vaikka ennen sitä? Vai jo aiemmin, jos on halukasta jengiä?

Jepp. Meikäläiseltä meni vappu ihan ohi, pikkupikku draamaa oli havaittavissa enkä lopulta lähtenyt kodista kauas. Toivottavasti oli hyvät klubittelut, osallistun paremmalla onnella ja pienemmällä kännillä ensi kerralla.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2011 16:35
Näin talven jälkee tarkotus ois pistäytyä Jkl:ssä klubbailemassa, joten jos miitin poikasta ois samana päivänä ni aina vaan parempi. Tosin voi olla että kun klubi on perjantaina, niin miittiin ei sitten kerkiäkkä töitten takia. Eli myös lauantaipiknik kiinnostaa.
  • Lähetetty: 12.05.2011 22:14
Perjantai- / lauantaipiknik koska? Tarkoittaako herra tätä viikonloppua vai jotakin muuta? Mites muut? Itse suunnittelin tampereenreissua, saa nähdä toteutuuko, eli oon vkl puolivapaalla ellen ole siellä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2011 11:43
Nyt jotain jakoa tähän. Koska ihmisillä on aikaa miitata? Olisiko loman alku paha?
  • Lähetetty: 13.05.2011 18:27
Eipä oo lomaa meikäläisellä tiedossa, paitsi yks Barcelonassa vietettävä viikko. Kesäkuun 1. päivästä lähtien oon lähes aina kiinni. Mulle käy tämä vkl, esim. huomenna? Onko liian nopeaa toimintaa? Ens viikko on aika täynnä kans ja seuraavalla oon Espanjassa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.05.2011 19:27
Meigällä on huomena krapula joten no can do : D
Kirjoittanut: illegalll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2011 23:16
Hei vähän kuulostaa hyvältä tämä! Pidetään kesällä miitti, vaikka se piknik!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit