Gootti.net

Jyväskylän-miitti??

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.10.2011 01:33
Soitan huomenna 1.10 Iconrashin keikalla Mustassa Kynnyksessä levyjä Rainen kanssa, saa tulla poikkeemaan. Musalinja vähän bändin mukaan, eli ainakin synaosastoa, darkwavea ja varmaan vähän kevyempää EBM:ää. Liput 4€ http://www.facebook.com/event.php?eid=237640039622 292&ref=ts
  • Lähetetty: 24.10.2011 11:44
Onkohan tässä kaupungissa kukaan oikeasti kiinnostunut järkkäämään mitään miittiä minnekään, saati tulemaan sellaiseen? Tai tulemaan minnekään klubillekaan jos sellaisen - aika isollakin vaivalla - järjestää? Koska tuntuu että ei huvita enää nähdä vaivaa niidenkään eteen jos ei ketään kiinnosta!?
  • Lähetetty: 05.01.2012 00:36
http://www.gootti.net/keskustelu/7_3459_0.html

Oisko kiinnostusta tulla miittaamaan Mustaan Kynnykseen tuolloin 27.1 joskus välillä 18-21 eli ennen vars. klubin alkamista? Pääsis itekkin kunnolla osallistumaan kun ei tarvii tällä kertaa säätää asioita kauheasti kuntoon itse.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.01.2012 10:09
Ei ole kovin paljon miittijuttuja ollut viime aikoina. Tuntuu vähän siltä kuin goottihommat muodista pois ja sen takia ei uusia kasvoja ole tullut tännekään ottamaan osaa. Olen saanut jostain päähäni, että muoti-ilmiöt kiertävät kehää muutaman vuoden sykleissä.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.01.2012 18:45
Tässä kaupungissa ei kyllä kovin innokasta koottikansaa ole ainakaan miittailemaan. Itsekin kun lukeudun "puoligootiksi", mutta mielelläni miittailen kun kiireiltäni ehdin. Tarkoitus on kyllä tulla tonne 27.1. klubille anyway, joten miksei sitä sitten kahvittelisi. Pitäis olla aikaakin kun oon helmikuun alkuun saikulla, kai mä saan jo jossain käydä 27. päivä.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.01.2012 22:39
määä menos ainaskii tonne 27. päivä seurasta ei mittää hajua, mutta yksin kynnyksessä käyty ennenkin ja koskaan en oo selkääni saanut
  • Lähetetty: 30.01.2012 21:55
Klubien järjestäminen loppuu omalta osaltani Jkl:ssä, kevällä mahdollisesti vielä jotain. Enkä ala ehdottaan mitään miittejä enkä aio mennä mukaankaan sellaisiin jos joku erehtyy ehdottamaan. Koska ei siellä ole kuitenkaan ketään.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2012 16:21

Lainaus: Deadboy

Enkä ala ehdottaan mitään miittejä enkä aio mennä mukaankaan sellaisiin jos joku erehtyy ehdottamaan. Koska ei siellä ole kuitenkaan ketään.

Positiivinen ajattelu kunniaan! Ei mutta, ymmärrän kyllä pointin aika hyvin, ei täällä kovin aktiivista miittailua ole harrastettu. Itse en voi kyllä itseäni mitenkään pyhimyksenä pitää, koska moni miitti ja klubi on mennyt sivu suun muiden kiireiden takia.

Ehdottaisin kuitenkin, että kokeillaan vielä kerran. Lähdetään vaikka vaan rennosti kapakkaan istumaan ja lärpättämään porukalla, ilman mitään sen suurempia odotuksia. Sitten voidaan kuopata koko Jyväskylämiitti-ajatus, jos tämäkään ei onnistu. Who's with me?
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.02.2012 20:10
Kapakka kuullostaa aina hyvältä! Päivämäärää kehiin meitsille käy kaikki muut tällä hetkellä paitsi 2.3. ja 10.3. alkakaa heitellä meitsiä kivillä eli ideoilla. Olen natsi, joka nyt ottaa ohjat käsiin tässä asiassa.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2012 20:23
Jos vkl:ksi laitatte niin saatan ilimaantua, ja käydä samalla vaikka kaveria moikkaamassa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit