Gootti.net

Jyväskylän-miitti??

Kirjoittanut: Randelin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.01.2013 23:44
Tälleen uutena kasvona sekä J-towniin, että tyyliin on pakko kysäistä tuon vähän katkeran sävyisen aikasemman miittauskeskustelun jäljiltä, että onko tässä kaupungissa mitään eloa tai intoa ihmisten väliseen kohtaamiseen? On suoraan sanottuna vastenmielistä asua täysin uudessa kylässä täysin puhtaalta pöydältä, kun ei tunne yhtikäs ketään, joten ainakin yksi innokas miittaaja löytyy ruudun tältä puolen.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.01.2013 15:50
.....ehkä?
Kumminkin olen niin ujo että en sano tyyliin muuta ku "öö moi.." ja vielä alaikänenkin ettei varmaan pääse mihinkään
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2013 15:10
Aika hiljaista meinaa olla, itse en lähde mitään järkkäämään, mutta jos täältä löytyy kiinnostuneita, voin tulla mukaan. VOIDAAN LÄHTEÄ ULKOILEMAAN AURINGONPAISTEESEEN JA CÄRVENTYÄ CAICCI, kuten kunnon kootin kuuluu!

.... kiitos, anteeksi, liikaa kahvia ja deadlineja.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.03.2013 20:46
Mua kiinnostais enemmän se, että Jkl:n seudulta löytyisi jotakin sellaista porukkaa joita kiinnostaisi käydä keikoilla/klubeilla tre/hki -akselilla, monet kiinnostavat jutut jäänyt väliin ihan siksi kun ei ole jaksanut yksinään lähteä, autokyyti tai edes v*ttu joku seuraksi junamatkalle olisi ihan kiva juttu. Ei pitäs olla kovin paljon vaadittu - mutta kun on. Enkä tarkoita mitään jotain mainstream/metallibändejä, vaan esim Syn/\psin, Infektion, Bella+Morten tapahtumia. Ai, niin ei kannata puhua Jkl:ssä mistään noista kun kukaan ei ole varmaan edes kuullut mistää tollasista... Sori.
Kirjoittanut: Randelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2013 00:03
Anteex luulin vanteex hei nyt haiskahtaa vähän taas katkeruus.

Ja on juu hiukkasen hiljasta tupannut olemaan, mut entäs jos meinaa mentäis oikeesti caicci cärventyyn ulos, kun toi kivan keväinen aurinko on välillä suonut Jyppiksellekkin vähän lämpöä.
Oisko kiva? Vai oisko ahdistava?
Ihan sellanen tylsän tavallinen "moi"-hetki, ellei joku sitten funtsi jotain villiä ja hurjaa.
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2013 21:35
No meitsi ilmoittautuisi kiinnostuneiden joukkoon. Ja kyllä sitä ulkoillakin voi kunhan on raskaat rytkyt ja suojakertoimet.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 11.04.2013 14:54

Lainaus: Deadboy

Mua kiinnostais enemmän se, että Jkl:n seudulta löytyisi jotakin sellaista porukkaa joita kiinnostaisi käydä keikoilla/klubeilla tre/hki -akselilla, monet kiinnostavat jutut jäänyt väliin ihan siksi kun ei ole jaksanut yksinään lähteä, autokyyti tai edes v*ttu joku seuraksi junamatkalle olisi ihan kiva juttu.

Ootko ehdottanut asiaa aiemmin täällä? On mennyt multa ainakin ohi. Tuo v*tunheittely ei auta mitään, ei se Jyväskylän goottiskeneä millään lailla laajenna eikä tee ihmisiä aktiivisemmiksi, ehkä jopa päinvastoin. Tämän ei ole tarkoitus loukata, mutta tuo edellinen viestisi ei kyllä millään lailla innosta tekemään yhtään mitään.

Anyhow, mä voisin periaatteessa olla ihan kiinnostunut lähtemään esimerkiksi Syn/\psiin joskus. On jäänyt käymättä, koska yhyy, oon ujo enkä lähe vieraaseen kaupunkiin vieraiden ihmisten kanssa tuntemattomalle, mutta kiinnostavalle klubille tostanoinvaan. Jos saadaan sopivalla hetkellä porukka (lue: porukka on myös kaksi) kasaan niin mennään toki. Autokyytiä en ajokortittomana tarjoa, mutta jos jotenkin sattuis semmonen vkl jolloin en esimerkiksi olisi töissä, niin voisi onnistua junailureissu tai jonkun muun autossa hiimailu.

Siihen saakka kyllä Jyväskylänmiittikin kelpaa, jos joku lähtee mukaan. Kevätpiknik? Kahvia/kaljaa/jotain jossain? Tylsän tavalliset moi-hetket on musta ihan kivoja. Musta ihan kiva on ihan kiva. En jaxa olla niin synccä, vaatteet riittää. Öhöhö.

Edit. Onko joku menossa kattoo Hexvesseliä Lutakkoon ens lauantaina? Itse arvon parin keikan väliä, mutta se kyllä kiinnostais pirusti.
  • Lähetetty: 12.04.2013 20:21
Voishan tuota keikkaa mennä katteleen. Avautumisiani ei kannata ottaa kauhean tosissaan kun näin nimimerkkien takaa kirjoitellaan. Mutta, on ihan fakta että Hgissä ja Treella on paljon tapahtumia - ja sen lisäksi porukka myös miittaillee ja lähtee myös kimpassa muualle kattomaan bändejä ja klubittelemaan.
Vaikka Jkl on kotikaupunkini, olen tutustunut skenen porukkaan huomattavasti enemmän juurikin Hki-Tre -akselilla - varmaan kymmenen kertaa enemmän kuin täällä. Ihan väkisinkin tuntuu, että täällä vallitsee sellainen tosi sisään päin käpertynyt ilmapiiri jossa mitään uusia tuttavuuksia ei juuri synny. Mulla on tällaisesta sosiaalisuus-epäsosiaalisuus -jutusta aika paljon kokemusta ja siksi havaintohistoriaa. En tiedä miksi täällä on usein niin ankeaa? Koitin järjestää kerran yhtä puistomiittiä (klubien lisäksi) , josta oli myös FB-eventti. Jonkun verran ihmisiä ilmoittautui ennekkoon - mutta loppujen lopuksi sinne tuli KAKSI ihmistä - kaikki muut feidasivat! En varmasti järjestä enää mitään vastaavaa. Muut saa kokeilla onneaan.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.04.2013 00:36

Lainaus: Deadboy

Jonkun verran ihmisiä ilmoittautui ennekkoon - mutta loppujen lopuksi sinne tuli KAKSI ihmistä - kaikki muut feidasivat! En varmasti järjestä enää mitään vastaavaa. Muut saa kokeilla onneaan.

Samaan tapaan joku yhteiskunnan rakenteita niin maan perusteellisesti järisyttävä tapahtuma pari vuotta aikaisemmin sai tuhansia osanottajia... Facebookissa. Paikalle tuli lopulta pari työtöntä. Samaan tapaan se viimeisin nuorison jotain asiaa (en tiedä mitä eivätkä varmaan osallistujatkaan tienneet) vastustava asia sai paljon osanottajia... Facebookissa. Paikalle ei lopulta tullut yhtään ketään. Facebookissa on niin helppo klikata nappulaa, jonka tekstinä on "Osallistun". Lopulta kun pitäisi jotain oikeasti tehdä, pakarat eivät jaksa penkiltä nousta.
  • Lähetetty: 13.04.2013 06:04
Toi voi pitää joissain tilanteessa paikkaansa, mutta mitä olen erilaisia tapahtumia ollut mukana järjestämässä, (niitä on ollut useita kymmeniä) on FB:ssä näkyneet luvut siitä kuinka paljon osallistuu myös monta kertaa osuneet aika lähelle ja useita kertoja on ollut myös enemmän porukkaa mitä siellä on näkynyt ilmoittautuneina.
Pointsi oli enemmänkin että siell'ä oli vain se 2 ihmistä, 3 minä mukaan lukien. Ei sellaista "miittiä" nyt jaksa toista kertaa yrittää järkätä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit