Gootti.net

Jyväskylän-miitti??

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.05.2013 12:38

Lainaus: Deadboy

Pointsi oli enemmänkin että siell'ä oli vain se 2 ihmistä, 3 minä mukaan lukien. Ei sellaista "miittiä" nyt jaksa toista kertaa yrittää järkätä.

Tuo on kyllä ihan ymmärrettävää. Itse myönnän syyllisyyteni feidaamisesta juuri tuolloin, olettaisin että sama miitinmetku on kyseessä mikä mulla mielessä.. Suhteellisen haastavaa tuntuis olevan saada ennalta toisiaan livemaailmassa tuntemattomia ihmisiä motivoitumaan johonkin lähtemiseen ja vielä niin, että kaikkien aikataulut sopisivat yksiin töiden, koulujen ynnä muiden menojen kanssa.

Toisaalta, nyt kun tilanteen tietää, miitin järjestämiseen voi ottaa ehkä vähän lunkimmat meiningit. Mä en ehkä näe tätä asiaa niin kuolemanvakavana - tulee kutka tulee ja sitten ollaan sillä porukalla mikä paikalle kerkeää.
Kirjoittanut: Randelin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.05.2013 15:12
Mun mielestä se on se kahdenkin hengen tapaaminen kuitenkin tapaaminen, että siinä määrin se kyllä sen miitin essenssin ikään kuin täyttäisi. Tietysti vähän eri juttu jos on funtsinu jotain J-townin jööttien kokoontumisajoja, se voi vähän harmittaa jos ei sinne sitten tulekkaan ns. ketään.

Mutta siis. Piti vain ilmaisemani, että yks innokas miittailija ainakin löytyisi - tosin sillä varauksella, että en todennäköisesti pahemmin Jyväskylässä enää tässä kevään-kesän mittaan liiku. Touko- ja kesäkuun taitteessa, juu, mutta noin muuten vähän köyhältä vaikuttaa paikallaolon suhteen. Itselle kyllä maistuis ihan sellanen pienempikin, jos vain muutaman ihmisen törmäyskurssi.
  • Lähetetty: 13.05.2013 13:02
Juu, mulle käy kyllä. Mustissa puistoon notkumaan. Sitten vaan päivämääriä kehiin! Tämä viikko näyttää itsellä ihan kuolemankiireiseltä, mutta ensi viikolle tai sitä seuraavalle saattaisi jo joku mytke sopiakin.

Toki aion pyöriä Yläkaupungin yössä ensi lauantaina, mutten uskalla luvata olevani ns. miittikunnossa ennen yötä oman keikkajännityksen takia. (MAINOSVAROITUS: Katarzyna Yläkaupungin yössä klo 22 Keski-Suomen museolla. Saa tulla kuuntelemaan!) Mutta mua saa nykiä hihasta, jos onnistuu tunnistamaan mestoilta.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.06.2013 18:19
Faktoja: Tämä miittiketju on aloitettu alkuvuodesta 2011 (!) - ja ainoastaan minä olen se joka on yrittänyt jotain konkreettista miitin järjestämistä missä on ehdotettu niitä päivämääriä (vaikka toki siitäkin on jo reilusti aikaa) + mainostanut edesmenneitä klubeja tässä ketjussa. Vaikka ketju onkin nukkunut suuren osan ajasta - on siitäkin kun se herätettiin eloon jo viitisen kuukautta. Keskustelu on pyörinyt siinä, että minä olen kitissyt aika aiheestakin ja siitä on sitten syntynyt erilaisia vastakitinöitä. ei se mua haittaa, mutta:
Se, että ei ole koko alkuvuodesta miittiosastolla tapahtunut yhtään mitään konkreettista eli ei ole löytynyt sitä rohkeaa joka ehdottaa sitä päivää, aikaa ja paikkaa josta sitten voisi alkaa keskustella - osoittaa ihan suoraan oikeaksi sen kuinka väitteeni siitä että tämä JKL on aika kuollut mesta tämän jutun suhteen ymmym.
Joku kysyy että miksen ehdota itse. Koska, olen siis yrittänyt vähän heikoin tuloksin ja josko jonkun toisen ehdotus saisi porukkaa paremmin liikkeelle? Olen mielestäni jo aikasemmin osoittanut että en ole sellainen joka ainoastaan puhuu - vaan myös tekee. Teistä muista minulla ei ole tietoa. Mutta2: Koska tämä ei etene mihinkään, lopetan tämän ketjun seuraamisen ja vähän sama saattaa olla koko laudan suhteen.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2013 21:20
^No jos meitä asuu täällä jyväskylässä ainakin tän ketjun mukaan tyyliin viis, niin eipä siinä kovin suurta tapahtumaa voi kasata. Ite oisin tietty kiinnostunu näkemään muita täältä, mutta se nyt on vähän semmonen juttu, että minä en uskalla täysin tuntemattomille mennä juttelemaan.
Että jos haluut syyä jätskiä kiusallisessa hiljaisuudessa niin ihan sama.
  • Lähetetty: 17.06.2013 20:54
Pointsihan ei ole että kuin paljon sitä väkeä on oletetusti ja ns. oikeasti - ja sitä on paljon enemmänkin. Vaan se, että jos kaikki vaan sitä omaa nössöyttään väistelee vastuuta siinä ettei ehdota niitä päiviä niin yhtään mitään miittiä ei ole eikä tule.
Mä en halua syödä jätskiä kiusallisessa hiljaisuudessa vaan jutella ihmisten kanssa ja juoda kaljaa.
Kirjoittanut: Randelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2013 15:22
Ateeksi hei. Nyt alkaa kuulostaa jo vähän siltä, että täällä toteutetaan jotain voimafantasioita. Leimata nyt ihmisiä nössöiksi, vain kun eivät ole päivämäärää tällaisen pohdinnan pohjilta ehdottaneet. Toki, sitä pohdintaa ollut jo useampi kuukausi, mutta mikäs tässä valmiissa maailmassa.

Omasta reilun kuukauden hiljaisuudestani ja ilmeisestä nössöydestäni sen verran, että olen tässä nyt alkukesän viettänyt toisaalla ja palailen J-towniin elo-syyskuu-akselilla. Elijoten mitä todennäköisimmin itse katselen miittailuja Jyppiksessä sitten taas vähän syssymmällä.

Hyvää Juhannusta itse kullekin!
  • Lähetetty: 20.06.2013 19:19
Hyss... Ihmisiä voi koittaa motivoida myös "No et uskalla!" -keinolla ;D
Hyviä juhannuksia sinnekin & kaikille muille.
  • Lähetetty: 08.10.2013 17:02
Kikkelis kokkelis, nyt on syksy. Nähääks joskus, hipit? Eiku, ei hippejä! Mustanpuhuvia kuutteja, synkeitä yön eliöitä! Olen innokas juomaan kahvia/kaljaa/punkkua ja pelaamaan vaikka LAUTAPELEJÄ hyvässä seurassa joskus jossain. Ilman paineita tai paineilmaa. Eiku.

t. Sekava hippi
Kirjoittanut: Cyb3 (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2013 18:52
Kylhä sitä miittiä vois tosissaa miettiä. Sen verran pitää kompata marraskuuta, että "olen innokas juomaan kahvia/kaljaa/punkkua ja pelaamaan vaikka LAUTAPELEJÄ hyvässä seurassa joskus jossain". Muuten ehdottaisin omaa kämppää, mutta tänne mahu perkelekkään viettämään iltaa (22,5 neliöinen solu-yksiö...), että semmoista. Toivottavasti joku paikka keksittäisiin, nimittäin erittäin innokkaasti odottelen!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit